Ισχύει , απλά εάν σας χαλάσει κάτι θα πρέπει να απευθυνθείτε στο κατάστημα που αγοράσατε το προιόν . Εάν στη συνέχεια το κατάστημα επικοινωνήσει με την ARB και εκείνη μας ειδοποιήσει οτι στο επόμενο φορτίο μας θα λάβουμε ΔΩΡΕΑΝ , το ανταλλακτικό που εσείς χρειαζεστε και εμείς με την σειρά μας θα σας καλύψουμε με εγγύηση μόλις λάβουμε το ανταλλακτικό στην αποθήκη μας και αφού πληρώσετε τα μεταφορικά της παραλλαβής και της αποστολής στην Αυστραλία .
Όπως καταλαβαίνετε η εγγύηση είναι κάτι το οποίο το πληρώνει η εκάστοτε εταιρεία κατασκευής πχ ARB , άρα αυτή είναι που θα μας ενημερώσει για να προχωρήσουμε σε εκδοση εγγύησης ενός ανταλλακτικού , αγοράζοντας όμως απο την Αυστραλία , η όλη διαδικασία είναι δική σας υπόθεση και όχι δική μας .
Στην περίπτωση που όλα αυτά γίνουν θα επιβαρυνθείτε και το κόστος της αφαίρεσης και επανατοποθέτησης του προιόντος κάτι που δεν ισχύει εάν το προιόν το έχετε αγοράσει απο εμάς .