Αποστολέας Θέμα: Περί εγγυήσεων ο λόγος.  (Αναγνώστηκε 11590 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« στις: Ιούνιος 01, 2007, 20:57 »
...
OLD MAN EMU (Μόνο στην περίπτωση που η τοποθέτηση έχει γίνει σε ένα απο τα καταστήματά μας )
...

να ρωτησω για ποιο λόγο; να το καταλαβω για τα λοκερς διοτι ειναι κατι εξειδικευμενο... αλλα στις αναρτησεις;
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 01, 2007, 22:39 »
και εαν πουμε οτι καποιος περασει μια αναρτυση π.χ. calmini  σε ενα δικο σας συνεργατη π.χ. στο Ματσικιδη ....δεν θα εχει παλι εγγυηση?
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 01, 2007, 22:52 »
Φυσικά και πάντα δίνουμε...
ARB     (Σε όλα τα προιόντα και συγκεκριμένα στα Air Locker με το Serial Number)

OLD MAN EMU (Μόνο στην περίπτωση που η τοποθέτηση έχει γίνει σε ένα απο τα καταστήματά μας )

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση , είμαι πάντα στη διάθεσή σας .

Βαγγέλης Τσούκας 

Να ρωτήσω κι εγώ:Ενα ARB Air Locker που θα αγορασθεί από εσάς και θα τοποθετηθεί αλλού, έχει εγγύηση?

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 03, 2007, 21:52 »
...
OLD MAN EMU (Μόνο στην περίπτωση που η τοποθέτηση έχει γίνει σε ένα απο τα καταστήματά μας )
...

να ρωτησω για ποιο λόγο; να το καταλαβω για τα λοκερς διοτι ειναι κατι εξειδικευμενο... αλλα στις αναρτησεις;

Οι αναρτήσεις δεν είναι κάτι στο οποίο μπορεί να προκληθεί βλάβη απο κακή τοποθέτηση...
Βαγγέλη η ανάρτηση που πήρα για το LC απο την Δημήτρη δηλαδή, δεν είναι σε εγγύηση επειδεί δεν την έβαλα στον Δημήτρη??

Το να βάλεις 4 ελατήρια και 4 αμορτισερ δεν θέλει τόσο μεγάλη τεχνογνωσία πιστεύω(στο Jimny τα άλλαξα μονος μου...), στο LC πήγα στον μηχανικό μου....
Βάση της αποδείξεως ισχύει και η εγγύηση που δίνει η αντιπροσωπεία για το συγκεκριμένο προιόν, εφόσον δεν έχει επέλθει βλάβη λόγω κακής τοποθέτησης.
Σαν να λέμε δηλαδή ότι δεν επρεπε πχ να στείλεις αμορτισερ τιμονιού, στον Ταξιδιώτη στο Αλιβέρι μιας και είναι εκτός εγγύησης....
Η εγγύηση δίδετε στο προιόν απο την αντιπροσωπεία , αλλιώς αυτόματα βάση λεγομένων ακυρώνονται όλες οι εγγυήσεις σε είδη που έχουν αποσταλεί...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 04, 2007, 08:58 »
και εαν πουμε οτι καποιος περασει μια αναρτυση π.χ. calmini  σε ενα δικο σας συνεργατη π.χ. στο Ματσικιδη ....δεν θα εχει παλι εγγυηση?


Δεν θα έχει εγγύηση απο την Calmini , θα έχει εγγύηση καλής λειτουργίας απο το κατάστημα που αγόρασε το προιόν .

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 04, 2007, 09:12 »
Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα στο θέμα των εγγυήσεων , αυτά που σας λεώ είναι η πολιτική της ARB , όχι δική μου , είτε μας αρέσει έιτε όχι αυτή είναι .
Σας παραθέτω μετάφραση απο τις εγγυήσεις που δίνουμε σύμφωνα με την ARB .

ΕΓΓΥΗΣΗ OLD MAN EMU

 Αμορτισέρ – 24 μήνες/ 40.000 km
Όλα τα άλλα προϊόντα – 24 μήνες/ 40.000 km

ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ: Σε περίπτωση που ο Εξοπλισμός ανάρτησής σας (το Κιτ) έχει τοποθετηθεί από τεχνίτη εγκατάστασης που  κατέχει άδεια από την ΟΜΕ και να διαθέτει το σήμα του ειδικού κατόχου άδειας από την ΟΜΕ (Licensed OME Fitter) , η ARB Corporation Limited, Old Man Emu Div. (OME) εγγυάται ότι:

(α) Ο αναγνωρισμένος τεχνικός εγκατάστασης ΟΜΕ, έχει περάσει εκπαίδευση υπό την επιτήρηση της ΟΜΕ για τη σωστή επιλογή, εγκατάσταση και έλεγχο του εξοπλισμού ανάρτησης:

(β) Ότι ο αναγνωρισμένος τεχνικός εγκατάστασης ΟΜΕ θα επιλέξει, εγκαταστήσει και ελέγξει το Κιτ με σωστό και επαγγελματικό τρόπο.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
1. Η ΟΜΕ εγγυάται ότι τα προϊόντα της δεν θα παρουσιάζουν ελαττώματα στην κατασκευή και τα υλικά εξαιτίας των οποίων να αποδίδουν κάτω από τις προδιαγραφές που περιλαμβάνονται στις πιο πρόσφατες οδηγίες εγκατάστασης της ΟΜΕ για περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών (24) ή 40.000 χιλιομέτρων, όποιο προκύψει πρώτο, από την ημερομηνία της λιανικής αγοράς. Η εγγύηση της ΟΜΕ φτάνει στο βαθμό να αντικαταστήσει με νέο ή επισκευασμένο μέρος κάθε σημείο όπου η κατασκευή ή τα υλικά θα βρεθούν να είναι ελαττωματικά σύμφωνα με αυτές τις προδιαγραφές.
2. Κάθε ελατήριο ή αμορτισέρ το οποίο σύμφωνα με τον πελάτη παρουσιάζει ελάττωμα, θα πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα εξαρτήματά του στην ΟΜΕ ή σε κάθε αναγνωρισμένο τεχνικό εγκατάστασης από την ΟΜΕ, σύμφωνα με τις οδηγίες που σας δίνονται, περιλαμβάνοντας την απόδειξη αγοράς και περιγραφή του θεωρούμενου ελαττώματος. Τα έξοδα επιστροφής του μέρους αυτού θα επιβαρύνουν την ΟΜΕ σε περίπτωση που θεωρηθεί ότι όντως υπάρχει ελάττωμα που να καλύπτεται από την εγγύηση.
3. Η εγγύηση δεν ισχύει και η ΟΜΕ δεν έχει ευθύνη υπό την εγγύηση αυτή (βλ. όμως και τον Όρο 5 παρακάτω) για ζημίες ή φθορά σε κάθε εξάρτημα:

(α) Οι οποίες προήλθαν από την εγκατάσταση ή τη χρήση σε τροποποιημένα οχήματα ή οχήματα που δεν περιλαμβάνονται σε αυτά που συστήνει η ΟΜΕ.
(β) Προκλήθηκαν από τη χρήση σε αγώνα ή διαγωνισμό εφόσον τέτοια χρήση δεν έχει την προηγούμενη έγκριση της ΟΜΕ.
(γ) Συνέβησαν ύστερα από 500 χιλιόμετρα χρήσης εκτός εάν είχε γίνει ο συνιστώμενος από την ΟΜΕ έλεγχος ασφάλειας.
(δ) Έγιναν κατά τη χρήση σε όχημα το οποίο είχε φορτωθεί με βάρος που υπερβαίνει το Συνολικό Ωφέλιμο Φορτίο το οποίο ορίζεται για το συγκεκριμένο όχημα από τον κατασκευαστή.
(ε) Η εγκατάσταση δεν έγινε από Τεχνίτη Εγκατάστασης που να έχει ¶δεια από την ΟΜΕ.
(στ) Χρησιμοποιήθηκε σε ακραίες συνθήκες όπως εξορύξεις και ορισμένα κρατικά τμήματα.

4. Η εγγύηση αυτή και όλες οι άλλες εγγυήσεις η οποίες δύναται να ακυρωθούν σύμφωνα με το νόμο, θα ακυρώνονται σε περιπτώσεις όπου το Κιτ ανάρτησης δεν έχει εγκατασταθεί ως σύστημα ανάρτησης που να αποτελείται αποκλειστικά μέρη κατασκευασμένα από την ΟΜΕ.
5. Τα οφέλη που αποφέρει η εγγύηση αυτή είναι πρόσθετα στα δικαιώματα και τις επανορθώσεις που κατέχει πελάτης σύμφωνα με το νόμο περί Πρακτικών του Εμπορίου και ανάλογους πολιτειακούς και τοπικούς νόμους σε σχέση με το Κιτ και σέρβις που παρέχεται σχετικά με το Κιτ από αναγνωρισμένο τεχνικό εγκατάστασης ή κάθε άλλο άτομο.


ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ARB AIR LOCKER

Εγγυόμαστε ότι δεν θα υπάρχουν ελαττώματα στα υλικά και την κατασκευή των διαφορικών της ARB Corporation Limited για χρονική περίοδο είκοσι τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία της πρώτης λιανικής αγοράς. Οι υποχρεώσεις της ARB Corporation Limited θα περιορίζονται στην επισκευή, αντικατάσταση ή αποζημίωση κατά την ευχέρειά της, οποιουδήποτε εξαρτήματος βρεθεί να είναι ελαττωματικό.
Η ARB Corporation Limited δεν εγγυάται ή κάνει οποιαδήποτε δήλωση σχετικά με τα διαφορικά ARB AIR LOCKER σε περιπτώσεις όπου:

(i) Η εγκατάσταση των προϊόντων δεν έγινε σωστά και η συντήρησή τους δεν έγινε απόλυτα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και σύμφωνα με τις οδηγίες για τη σωστή εγκατάσταση και πρακτικές συντήρησης στην αυτοκινητοβιομηχανία.
(ii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν σε αγώνες οποιουδήποτε τύπου.
(iii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία τοποθετήθηκαν μη τυποποιημένα λάστιχα μετά την αγορά με διάμετρο που να υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
(iv) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα με κινητήρες που είχαν τροποποιηθεί προκειμένου να βελτιώνουν την απόδοση πέρα από αυτή που συνιστάται από τον αρχικό κατασκευαστή του οχήματος ή την ARB Corporation Limited.
(v) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία έχουν τοποθετηθεί μη αρχικοί/ γνήσιοι κινητήρες με μεγαλύτερη απόδοση από ότι οι κινητήρες που είχαν τοποθετηθεί αρχικά.

Η ARB Corporation Limited δεν φέρει ευθύνη για χρεώσεις εργατικών ή άλλες μη μετρήσιμες ή παρεπόμενες ζημίες η οποίες ενδεχομένως θα διεκδικηθούν ως αποτέλεσμα της αδυναμίας λειτουργίας του ARB AIR LOCKER ή οποιουδήποτε εξαρτήματός του.
Σε περίπτωση που ζητείται ρύθμιση υπό τους όρους της εγγύησης αυτής η αίτηση θα πρέπει να γίνεται κατά την ακόλουθη διαδικασία:

(i) Το ARB AIR LOCKER το οποίο κατά τον αγοραστή είναι ελαττωματικό θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα εξαρτήματα/ συναρμολογούμενα μέρη και με αποδεικτικά στοιχεία της αγοράς σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του ARB AIR LOCKER.
(ii) Ο εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος του ARB AIR LOCKER θα επικοινωνήσει με την ARB Corporation Limited προκειμένου να λάβει έγκριση για την αίτηση και να γίνουν οι απαραίτητες διαδικασίες προκειμένου να γίνει η επισκευή ή αντικατάσταση.

Δεν υπάρχουν άλλες εγγυήσεις είτε ρητές είτε υπονοούμενες οι οποίες να εκτείνονται πέρα από αυτές που έχουν παρουσιαστεί στις προηγούμενες παραγράφους.
Σε περίπτωση που η προμήθεια αγαθών που ακολουθεί την συμφωνία αυτή είναι προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών στον καταναλωτή όπως ορίζεται από τον Νόμο Πρακτικών Εμπορίου του 1974 (και τις τροποποιήσεις του) («Ο Νόμος»), τίποτα από όσα περιλαμβάνονται στην συμφωνία αυτή δεν εξαιρεί, περιορίζει ή τροποποιεί οποιοδήποτε όρο, εγγύηση, δικαίωμα ή διόρθωση η οποία σύμφωνα με τον Νόμο ισχύει σε σχέση με την συμφωνία αυτή ή δίδεται στον πελάτη, εφόσον στο βαθμό που ο Νόμος επιτρέπει στην ARB Corporation Limited να περιορίσει την ευθύνη της για παραβίαση όρου ή της εγγύησης η οποία υπονοείται από τον Νόμο, τότε η ευθύνη της ARB Corporation Limited για τέτοια παραβίαση θα περιορίζεται στην πληρωμή το κόστους αντικατάστασης των προϊόντων ή αγοράς αντίστοιχων προϊόντων


Αυτή είναι η εγγύηση που δίνουμε σύμφωνα με την ARB .

Γενικά όμως να ξέρετε οτι εάν δεν διαπιστώσουμε βλάβη απο κακή τοποθέτηση καλύπτουμε με εγγύηση και τους πελάτες μας που έχουν κάνει την τοποθέτηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν καταστήματα συνεργαζόμενα με εμάς .




Πάμε τώρα στο προκείμενο , ΠΟΙΟΣ είναι αναγνωρισμένος απο την ARB σαν OLD MAN EMU fitter στην Ελλάδα  ?



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2007, 10:27 από xtreme 4x4 »

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 04, 2007, 10:05 »

Πάμε τώρα στο προκείμενο , ΠΟΙΟΣ είναι αναγνωρισμένος απο την ARB σαν OLD MAN EMU fitter στην Ελλάδα ?



 ::)

Χμμμ να κρίνω.... μόνο εσύ??
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 04, 2007, 10:57 »
...
Γενικά όμως να ξέρετε οτι εάν δεν διαπιστώσουμε βλάβη απο κακή τοποθέτηση καλύπτουμε με εγγύηση και τους πελάτες μας που έχουν κάνει την τοποθέτηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν καταστήματα συνεργαζόμενα με εμάς .
...


Βαγγελη, αυτο μας καλυπτει.
Γιωργος.
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 04, 2007, 11:12 »

(iii) Η εγκατάσταση των προϊόντων έγινε σε οχήματα στα οποία τοποθετήθηκαν μη τυποποιημένα λάστιχα μετά την αγορά με διάμετρο που να υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.





Κατά συνέπεια, όλοι εμείς που έχουμε αλλάξει τα φτωχά και ταπεινά 205/70/15 για να κάνουμε σοβαρότερο off-road ,ούτε σκέψη για εγγύηση.




Από μικρό παιδί που ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα αυτοκίνητα, πάντα είχα την απορία πως μπορεί κάποιος κατασκευαστής να δίνει εγγύηση για ένα αντικείμενο-είτε είναι ένα αμορτισέρ είτε ολόκληρο το όχημα- απο την στιγμή που αποτελείται απο κινούμενα μέρη αφ ενός και αφ ετέρου επειδή απευθύνεται σε "ποικίλους" χρήστες.
Η απάντηση βέβαια ήρθε -σε μεγάλο ποσοστό- απο τα μαθήματα στατιστικής στο Πολυτεχνείο. Η εγγύηση που δίνουν οι εταιρείες έχει προκύψει απο ασφαλές δειγματοληπτικό έλεγχο στην γραμμή παραγωγής τους και φυσικά μετά απο εκτεταμένες δοκιμές.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ λοιπόν άνθρωπος στον κόσμο -οποιασδήποτε εταιρείας και με την υψηλότερη ειδίκευση- που να μπορεί να εγγυηθεί ότι στα 1000 τεμάχια που παράγουν είναι ΚΑΙ τα 1000 τέλεια φτιαγμένα. ΑΥΤΟ που μπορεί να εγγυηθεί είναι ότι απο τα 1000 τα 998 είναι πραγματικά τέλεια. Εαν τώρα πέσεις στο 2 τοις χιλίοις σαν χρήστης , είσαι άτυχος και η εταιρεία σε καλύπτει αφού οικονομικά  και κοινωνικά την συμφέρει.
Τα παραδείγματα είναι άπειρα , το πιο χαρακτηριστικό ίσως όλων είναι τα ατυχήματα που συμβαίνουν στα διαστημικά λεωφορεία και δορυφόρους. Μιλάμε για τις ακριβότερες σε κόστος , τις λεπτομερέστερες σε σχεδίαση και τις πολυπλοκότερες σε επιστημονικό υπόβαθρο κατασκευές του πλανήτη.Και όμως γίνονται λάθη που οφείλονται σε στατιστικά σφάλματα.
Πάμε τώρα στον παράγοντα χρήστη:
ένας ξάδελφος μου αγόρασε κάποτε ΤΟΥΟΤΑ RAV πρώτης γενιάς και -νομίζοντας - ότι πήρε πραγματικό τζιπ το έβαλε σε μια παραλία με αφράτη άμμο ...και μετά από πολλές προσπάθειες να ξεκολλήσει κατάφερε να καταστρέψει το κεντρικό διαφορικό. Η ΤΟΥΟΤΑ επειδή είναι αυτή που είναι του το άλλαξε μες την εγγύηση όταν πήγε και κλάφτηκε ότι δήθεν έγινε σε νορμάλ χρήση.
¶ρα λοιπόν , έχουμε μια σοβαρή εταιρεία , ένα πολύ καλό SUV όχημα και ένα βλήμα χρήστη.

Ποιές είναι είναι λοιπόν αυτές οι περιβόητες προδιαγραφές των εταιρειών. Όταν αγοράζεις αμορτισέρ ΟΜΕ σε ενημερώνει κανείς -γραπτώς- ότι το μέταλλο που χρησιμοποιήθηκε για το στέλεχος είναι παραγωγής τάδε , εργοστασίου τάδε ,ποιό  φορτίο αντέχει, έχει υποστεί θερμική επεξεργασία , σε ποιό φούρνο και με ποιά μέθοδο,το υγρό που έχει μέσα τι ιξώδες έχει , τι συμπίεση και τι εκτόνωση έχει και πως μετρήθηκαν , πάχη - διάμετρος - σχήμα -ελαστικότητα τσιμουχών για να μπορεί να κάνει έλεγχο κάποιος παλαβός και εαν είναι εφικτό αυτό, η πιστοποίηση τους είναι κατά ISO, έχουν σήμα ποιότητας η σήμα ΕΛΟΤ και ποιά η διαφορά στην χώρα μας, μήπως σε άλλες χώρες είναι διαφορετικά?.........
Και έστω ότι το κάνει, πόσοι απο τους χρήστες είναι σε θέση να καταλάβουν όλες τις τεχνικές προδιαγραφές?
Θα μπορούσα να γράφω άπειρα πάνω στο θέμα,δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος γι αυτό και θα πω μόνο ότι ΕΓΓΥΗΣΗ ουσιαστικά στην χώρα αυτή είναι να επιλέγεις προιόντα εταιρειών , τα οποία έχουν αποδείξει την αξία τους στο χρόνο και επαγγελματίες οι οποίοι δεν είναι διάτοντες αστέρες αλλά είναι πιστοποιημένοι στην συνείδηση του κοινού.ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ,κρίνεται σημαντικότατη η ενημέρωση του αγοραστή για την σωστή χρήση του προιόντος . Γιατί καλή και άξια η Mercendes-Benz αλλά ο πόντιος έβαζε την R (όπισθεν) για να πάει πιο γρήγορα ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2007, 11:18 από ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ »
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 04, 2007, 11:25 »
...
 Γιατί καλή και άξια η Mercendes-Benz αλλά ο πόντιος έβαζε την R (όπισθεν) για να πάει πιο γρήγορα ;)

Κι εγω ρε φιλε Μητσακο, που δεν ειμαι (ακομη...) Ποντιος, προσπαθω να βαλω τη R(ally), αλλα καποιες φορες, δε τη παιρνει ρε γ@μωτο...  t4 bhe bhe bhe  ha lol lol lol

Στο επομενο service θα πω στα παιδια στη Suzuki να μου τη φτιαξουν... Ετσι κι αλλοιως ειναι ακομη στην εγγυηση το Jimny μου!!!  j12
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 04, 2007, 13:20 »
...
 Γιατί καλή και άξια η Mercendes-Benz αλλά ο πόντιος έβαζε την R (όπισθεν) για να πάει πιο γρήγορα ;)

Κι εγω ρε φιλε Μητσακο, που δεν ειμαι (ακομη...) Ποντιος, προσπαθω να βαλω τη R(ally), αλλα καποιες φορες, δε τη παιρνει ρε γ@μωτο...  t4 bhe bhe bhe  ha lol lol lol

Για αυτό έβαλες κομπρέσσορα για να πηγένεις πιο γρήγορα πουλάκι μου?? lol
Δεν σε κάλυπτε η rally ε?? lol lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος almak

  • Jimny
  • Μηνύματα: 8
  • Φύλο: Άντρας
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 04, 2007, 13:47 »
Στο επομενο service θα πω στα παιδια στη Suzuki να μου τη φτιαξουν... Ετσι κι αλλοιως ειναι ακομη στην εγγυηση το Jimny μου!!!  j12
Στην σουζούκη έχουν δει έστω φωτό  από το γύμνι σου ;D

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 04, 2007, 13:51 »
Μπααααα, μη νομιζεις Αλεξανδρε...   Ολα τα τακτικα services εκει τα κανω και μαλιστα ειναι και πληρωμενα απο τη μαμα Suzuki!!!
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Yiannis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 22
  • www.jimnyclub.com
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 04, 2007, 14:45 »
Ας πουμε οτι αγοραζω απο την ARB australia air locker και ΟΜΕ αμορτησερ,ολοκαινουργια στο κουτι τους με τις εγγυησεις τους και με τα ολα τους. Εφ,οσον κανω την τοποθετηση στο εξουσιοδοτημενο καταστημα με καλυπτει η εγγυηση?

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Περί εγγυήσεων ο λόγος.
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 04, 2007, 15:01 »
Ας πουμε οτι αγοραζω απο την ARB australia air locker και ΟΜΕ αμορτησερ,ολοκαινουργια στο κουτι τους με τις εγγυησεις τους και με τα ολα τους. Εφ,οσον κανω την τοποθετηση στο εξουσιοδοτημενο καταστημα με καλυπτει η εγγυηση?

Εάν έχετε την απόδειξη της αγοράς και τα χαρτιά της μεταφορικής που σημαίνει οτι η ARB σας έστειλε απο την Αυστραλία στην Ελλάδα στο όνομά σας τα προιόντα , θα ισχύει η εγγύηση και απο εμάς εδώ και θα την αναγνωρίσουμε .
Εάν όμως κάποιος γνωστός σας αγορασε για την τοπική αγορά της Αυστραλίας τα προιόντα , θα πρέπει να ζητήσετε την εγγύηση απο την Αυστραλία , εφόσον έχει γίνει η τοποθέτηση απο κάποιον εξουσιοδοτημένο .

Μου φαίνεται όμως λίγο δύσκολο να ισχύσει η πρώτη περίπτωση . Δυστυχώς δεν γίνεται να τα έχετε όλα δικά σας .
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2007, 15:04 από xtreme 4x4 »