Το πρόβλημα με το βαρύ τιμόνι δεν οφείλεται στο ίδιο το αμορτισέρ αλλά στον τρόπο στήριξης και την γωνία που σχηματίζει με το σασί. Θα πρέπει να βρίσκεται παράλληλα με το σασί και εν σειρά με το μαύρο Pitman Arm του τιμονιού.
Λανθασμένη στήριξη σημαίνει ανάπτυξη ανεπυθήμητων ροπών και δυσκολία στην κίνηση της μπάρας του τιμονιού.
Κατά καιρούς έχω δεί διάφορους τρόπους στήριξής απο "αστέρια" μηχανικούς του χώρου!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΙΔΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Μιχαλη θα ηθελα να σε ρωτησω το αμορτισερ θα πρεπει να ειναι παραλληλο με το σασι οπως λες η παραλληλο με τον αξονα του τιμονιου για να δεχεται και να απορροφαει την ταση της μπαρας??
Το ιδανικό είναι να βρίσκεται παράλληλα με το σασί και να στηρίζεται οσο πιο κοντά γίνεται στο σημείο στήριξης της μπάρας με το μαύρο pitman arm. Ετσι έχουμε κίνηση του αμορτισέρ παράλληλα με το σασί όπως στρίβουμε το τιμόνι χωρίς να σχηματίζεται γωνία. Στο αμορτισέρ πρέπει να ασκείται δύναμη για κίνηση ΜΟΝΟ άνοιξε-κλείσε δηλ.και ΟΧΙ πάνω κάτω ταυτόχρονα!
Δες το Samurai και το Land Rover Defender πως έχουν τις βάσεις του αμορτισέρ εκ' κατασκευής.