Oι περισσότερες ασυρματικές συσκευές χαμηλής ισχύος. Π.χ. ΗF/VHF/UHF καθώς και τα CB που είναι η μπάντα 27MHZ στα HF(Βραχέα) έχουν σύνθετη αντίσταση εξόδου 50Ω. Για την μέγιστη μεταφορά ισχύος προς την κεραία θα πρέπει να υπάρχει τέλεια προσαρμογή (λόγος στασίμων 1:1) ή όπως λέμε λανθασμένα 0 στάσιμα στην γέφυρα.
Η κεραία στην συγκεκριμένη θέση που θα τοποθετηθεί πρέπει να παρουσιάζει επίσης αντίσταση 50Ω για την συχνότητα που θέλουμε. Τα ομοαξονικά καλώδια (π.χ. RG58, RG8, RG213, H100, Aircom plus κ.τ.λ.) παρουσιάζουν ΠΑΝΤΑ την ίδια αντίσταση ανεξαρτήτως του μήκους που έχουν.
Αρα η έξοδος του CB είναι 50Ω, το καλώδιο είναι 50Ω επομένως η "ζημιά" γίνεται απο την κεραία. Γι'αυτό και όταν βάζουμε Ωμικό φορτίο ή "βαρελάκι" 50Ω αντί της κεραίας στο άλλο άκρο του καλωδίου έχουμε πάντα λόγο στασίμων 1:1.
Κανονικά το καλώδιο δεν θέλει κόψιμο...με τα κοψίματα προσπαθούμε να φέρουμε την σωστή αντίσταση στο σύστημα πομποδέκτη-καλώδιο-κεραία απο το καλώδιο που είναι λάθος! Εφόσον η κεραία μας εξακολουθεί να είναι αλλού! Πρέπει να συντονίσουμε την κεραία σωστά. Εαν το κάνουμε αυτό ότι μήκος καλωδίου και να έχουμε θα είναι το ίδιο.
Απλώς στα αυτοκίνητα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την γείωσει γι'αυτό και δεν συντονίζονται εύκολα οι κεραίες.Δεν φταίει το καλώδιο. Ιδιαίτερα όσο μεγαλύτερη ισχύ έχουμε τόσο καλύτερη γείωση πρέπει να υπάρχει με το ανάλογο καλώδιο βέβαια...το RG8 το έχω δοκιμάσει για λίγο στο 1ΚW