Αποστολέας Θέμα: Αγορά μεταχειρισμένων...  (Αναγνώστηκε 1563 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Αγορά μεταχειρισμένων...
« στις: Ιανουάριος 19, 2006, 22:40 »
Αυτούσιο απο τον Lepes Presidente at Brat....

Σημαντικές μειώσεις τιμών θα επέλθουν στις τιμές των μεταχειρισμένων οχημάτων αν η Eλλάδα συμμορφωθεί με την κοινοτική νομοθεσία, αναφορικά με τον τρόπο φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γενικού διευθυντή του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) Βαγγέλη Σαραντίδη, με αφορμή την παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα μεταχειρισμένα, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πενταετίας θα πωλούνται φθηνότερα κατά ένα τρίτο της σημερινής τιμής τους.

Οπως τόνισε, η μείωση θα είναι αισθητή σε οχήματα υψηλού κυβισμού, στα οποία η τιμή θα είναι αντίστοιχη με ένα μεσαίο οικογενειακό. Για παράδειγμα μια Mercedes SLK πενταετίας θα κυμαίνεται περίπου στα 15.000 ευρώ.

Οριστική εικόνα για το αν τελικά η χώρα μας θα επιλέξει την οδό της σύμπλευσης με τα κοινοτικά πρότυπα ή η υπόθεση θα εκδικασθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, θα υπάρχει το Μάρτιο, όπως ανέφερε ο κ. Σαραντίδης, μετά και τις διερευνητικές επαφές που θα έχει ο Σύνδεσμος με τους αρμόδιους φορείς.

Δεν αποκλείεται, όπως τονίστηκε, να υπάρξουν και προσφυγές εμπόρων για διαφυγόντα κέρδη, αν η Ελλάδα συμμορφωθεί με την κοινοτική νομοθεσία.

Υπενθυμίζεται πως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με το σκεπτικό ότι η μέθοδος που χρησιμοποιεί η χώρα μας για την απομείωση της αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που εισάγονται στη χώρα κατά την είσπραξη του τέλους ταξινόμησης, βασίζεται σε έναν ενιαίο κανόνα που επιτρέπει απομείωση 7% για αυτοκίνητα παλαιότητας μεταξύ έξι μηνών και ενός έτους, ή 14% για αυτοκίνητα με παλαιότητα μεγαλύτερη του έτους.

Η Επιτροπή θεωρεί ότι ο κανόνας αυτός δεν εγγυάται ότι το ποσό του οφειλόμενου τέλους ταξινόμησης δεν υπερβαίνει το ποσό του καταλοίπου του φόρου, που παραμένει ενσωματωμένο στην αξία ομοειδών οχημάτων, τα οποία ταξινομήθηκαν στην ελληνική επικράτεια ως καινούργια.

Μια άλλη πτυχή της ελληνικής νομοθεσίας που αμφισβητεί η Επιτροπή, αφορά την έλλειψη διαφάνειας της διοικητικής διαδικασίας, δεδομένου ότι οι ελληνικές φορολογικές αρχές δεν δημοσιοποιούν, όπως σημειώνει, τη μέθοδο υπολογισμού της φορολογητέας αξίας των αυτοκινήτων.

Επιπλέον, σημειώνει η Επιτροπή, ο φορολογούμενος υποχρεούται να καταβάλει ποσό ύψους 300 ευρώ για τον έλεγχο του αυτοκινήτου από ειδική επιτροπή, σε περίπτωση που διαφωνεί με την αξία που καθόρισαν οι φορολογικές αρχές.

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ

Μια ζωη ιδια ιστορια ......... λετε να γινει το θαυμα???? να εχουμε και εμεις φτηνα αμαξια (θα παρει φωτια το www.mobile.de)
Γιάννης Δημητρέλης