Αποστολέας Θέμα: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ  (Αναγνώστηκε 75449 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fanis tsadaris

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny..the best!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #195 στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 16:43 »
ρε παιδια εμενα κανει αλλα κολπα..μετα τα 30.000 χιλιομετρα ξεκινησε γυρω στα 70-75 χμ να τρεμει το τιμονι.μετα απο ζυγοσταθμισεις-ευθυγραμισεις τιποτα.παλι τα ιδια.και ενω εχει φτασει αισιως τα 97.000 και συνεχιζε ακαθεκτο να τρεμει του αλλαζω ζαντες και του βαζω τα malatesta kaiman.ρε παιδια απο εκεινη την στιγμη..τελος τρεμουλο.σαν καινουργιο. yah

Αποσυνδεδεμένος jimever

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2275
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #196 στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 18:31 »
Παιδια μια ερωτηση:

Το τρεμουλο προυπηρχε στο αυτοκινητο μου και ηταν ενα πολυ εντονο μπροστα και τιμονι.
Μετα που ψηλωσα +6 το αυτοκινητο επαψε να τρεμει μπροστα..
Τρεμουν πλεον και οι δυο αξονες!
 >:( >:( >:( >:(

Ξεκιναει το τρεμουλο απο μπροστα οπως παντα και καταληγει και στον πισω αξονα πλεον
με αποτελεσμα να αισθανεσαι πως εχεις 4 ξεβιδωμενους τροχους που τεινουν να φυγουν
ολοι απο το αμαξι.

Να πω πως εφτιαξα ρυθμιζομενες παναρ και το αυτοκινητο εχει ευθυγραμμιστει πληρως!
Ζυγοσταθμιση θα κανω απο βδομαδα πανω στο αμαξι γιατι αυτος που εκανα ευθυγραμμιση
περιμενει ενα ανταλλακτικο για το μηχανημα που ζυγοσταθμιζει πανω στο αμαξι.

Ξαναλεω πως πριν το ψηλωμα το εκανε κλασικα μπροστα και μονο μπροστα.
Εχει κανεις καποια παρομοια εμπειρια-λυση?

 Φίλε για δές παρακάτω!!! _warning>

Αυτό είναι το λεγόμενο Death Wobble...
Συνήθως συμβαίνει όταν χτυπήσει ο εμπρός (δεξιός κυρίως) τροχός σε λακούβα ή ανωμαλία, το μπροστινό σύστημα αρχίζει να συντονίζεται βίαια σαν να διαλύεται το αυτοκίνητο όπως επισήμανες. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να επιβραδύνεις το όχημα και αν μπορείς να το ακινητοποιήσεις μέχρι να σταματήσει ο συντονισμός. Σαφώς και είναι επικίνδυνο και πρέπει να το δεις άμεσα.

Οι αιτίες που μπορεί να το προκαλούν είναι πολλές με κυριώτερες τις εξής:
1) Έλλειψη ευθυγράμμισης (σύγκλιση) λόγω ψηλώματος
2) Μη ζυγοσταθμισμένα ελαστικά
3) Λανθασμένη κάστερ λόγω ψηλώματος
4) Φθαρμένα σινεμπλόκ στο μπροστινό σύστημα (πανάρ, μπράτσα)
5) Τζόγος στη μπάρα του τιμονιού (μπαλάκια)

Βασικά καλό θα είναι να βάλεις αμορτισέρ τιμονιού αφού πρώτα βρεις και φτιάξεις την αιτία που το προκαλεί, το αμορτισέρ απλά θα ελαττώσει και θα "καμουφλάρει" το πρόβλημα, δε θα το φτιάξει.

ΥΓ. Μου έχει συμβεί κι εμένα μια φορά και ομολογώ ότι είναι τρομακτικό...

 Πηγή Metalaxe  Γνωστός αμορτισεριολόγος και τρεμουλολόγος του club...και Πρόεδρος του Brat!!! ;)

 ΥΓ Aν διαβάσεις το συγκεκριμένο topic θα καταλάβεις και περισσότερα!
Σε παρακαλώ πρόσεχε που πατάς,γιατί εάν δεν το κατάλαβες....πατάς τα όνειρα μου!

Αποσυνδεδεμένος KazanisGarage

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Kazanis Garage
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #197 στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 18:53 »
Το γιατι συμβαινει το εχω καταλαβει..
Απο τζογο σε σινεμπλοκ-μπαλακια κτλ δεν παιζει το τσεκαρα...
Εχω κανονισει να βγαλω ακρα μπροστα και να ζυγοσταθμισω μουαγιε στον τορνο.

Απλα ηθελα να μαθω αν και σε αλλους μεταφερετε στον πισω αξονα ή οχι.
Ουτως ωστε να τσεκαρω και πισω ή μονο μπροστα.

Αποσυνδεδεμένος KazanisGarage

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Kazanis Garage
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #198 στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 18:55 »
Αμορτισερ τιμονιου με εχει πιασει πεισμα και δε θελω να βαλω μεχρι να το φτιαξω χωρις αυτο....
Γιατι ουσιαστικα κουκουλωνεις και δε φτιαχνεις κατι οπως και εσυ ειπες.
Αν δεν τα καταφερω εννοειτε πως θα μπει και αυτο.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #199 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 10:07 »
Αμορτισερ τιμονιου με εχει πιασει πεισμα και δε θελω να βαλω μεχρι να το φτιαξω χωρις αυτο....
Γιατι ουσιαστικα κουκουλωνεις και δε φτιαχνεις κατι οπως και εσυ ειπες.
Αν δεν τα καταφερω εννοειτε πως θα μπει και αυτο.

Καλημέρα!!
αμορτισέρ τιμονιού, θα σου έλεγα να βάλεις, ιδιαίτερα αν πηγαίνεις σε σκληρό off-road. Σε μια απότομη αλλαγή πορείας, σε μια βαθιά λακούβα, το τιμόνι "κλωτσάει". Το αμορτισέρ σου εξομαλύνει αυτά τα τινάγματα.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #200 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 11:28 »
Αμορτισερ τιμονιου με εχει πιασει πεισμα και δε θελω να βαλω μεχρι να το φτιαξω χωρις αυτο....
Γιατι ουσιαστικα κουκουλωνεις και δε φτιαχνεις κατι οπως και εσυ ειπες.
Αν δεν τα καταφερω εννοειτε πως θα μπει και αυτο.

Αν έχεις όντως θέμα με death wobble τότε το πρόβλημα δεν κουκουλώνεται  με αμορτισέρ τιμονιού ....

Όταν χτυπήσει το αμάξι σε κάποια ανωμαλία το τιμόνι σου παίζει αριστερά δεξιά που αναγκάζεσαι να σταματήσεις ????

Στο death wobble νομίζεις ότι ο μπροστά άξονας θα διαλυθεί.... ¨?

http://www.youtube.com/watch?v=vwiv23dLhMY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ScVynkfaRJ8&feature=related

Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #201 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 11:32 »
οντως η δουλεια του αμορτισερ τιμονιου δεν ειναι για να καλυπτει το death wobble κανονικα(οπως λενε και τα παιδια παραπανω),αλλα για να απορροφαει κραδασμους απο κακοτραχηλους δρομους κτλ.

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #202 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 11:45 »
οντως η δουλεια του αμορτισερ τιμονιου δεν ειναι για να καλυπτει το death wobble κανονικα(οπως λενε και τα παιδια παραπανω),αλλα για να απορροφαει κραδασμους απο κακοτραχηλους δρομους κτλ.

+1
Το αμορτισέρ τιμονιού ΔΕΝ διορθώνει το death wobble, απλά το κουκουλώνει κάπως.
Στο προηγούμενο ποστ μου, από βιασύνη, ξέχασα να προσθέσω μια πρόταση, οπότε κάνω ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Καλημέρα!!
αμορτισέρ τιμονιού, θα σου έλεγα να βάλεις, έτσι και αλλοιώς (όταν ξεμπερδέψεις το death wobble), ιδιαίτερα αν πηγαίνεις σε σκληρό off-road. Σε μια απότομη αλλαγή πορείας, σε μια βαθιά λακούβα, το τιμόνι "κλωτσάει". Το αμορτισέρ σου εξομαλύνει αυτά τα τινάγματα
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2010, 11:52 από YannisS »

Αποσυνδεδεμένος KazanisGarage

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Kazanis Garage
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #203 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 12:01 »
Λοιπον...
Μετα απο τη βοηθεια του σταυρου(Κρητη) και του μηχανικου του...

Πηρα τηλεφωνο στη Suzuki Ηρακλειου στα ανταλλακτικα.
-"Γεια σας, ηθελα να ρωτησω αν εχετε ροδελες για τους βασιλικους πυρους..."
Πριν προλαβω να συνεχισω ηρθε η απαντηση...
-"Εχετε Jimny και σας τρεμει το τιμονι ε?Εχουμε μονιμως στοκ γιατι τα αλλαζουμε σε ολα.
Στα πιο παλια αλλαζουμε και σινεμπλοκ μπροστα. Αν τα αλλαξεις δε θα σου ξανατρεμει
για κανενα λογο"...........

Οπως μου ειπε και ο μηχανικος του Σταυρου εχει ερθει οδηγια στη suzuki και τα αλλαζουν αυτα
ακομα και στα καινουργια...
Οποτε το προβλημα ειναι γνωστο και κυριως εχουν βρει και τη λυση του!
Θα παω αυριο το πρωι να τα παρω (δεν εμαθα κοστολογιο ακομα) και γραφω και εντυπωσεις μετα.


Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #204 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 12:07 »
Μόλις με το καλό ξεμπερδέψεις με την Σουζούκι, κάνε έναν κόπο να γράψεις εδώ, αφενός τι ακριβώς σου άλλαξαν, αφετέρου τις εντυπώσεις σου.. ;)

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #205 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 12:08 »
Καλημερα,
Ειχα και εγω το ιδιο προβλημα εδω και 2 μηνες περιπου.Στα 75-80 χλμ αρχισε να τρεμει ολοκληρο και να παιρνει μαζι του σασμαν-χερουλια κλπ...
μετα απο 3 ζυγοσταθμισεις παλι το ιδιο...προχτες ομως που αλλαξα ζαντολαστιχα και εβαλα τα χειμερινα μου...τρεμουλο τελος...Επι 2 ωρες πιναμε καφε με τον λαστιχά μου ενας απο τους πιο γνωστους εδω στη Θεσσαλονίκη και μου είπε οτι αυτο το αμαξι απο τοτε που βγαινει το ιδιο προβλημα παρουσιαζει.Εχει τυχει λεει να το φερει πελατης του που μολις το πηρε απ την αντιπροσωπεια και να τρεμει, και να μην μπορουν να βρουν την αιτια.Στην περιπτωση μου, είπε οτι είναι θέμα τύχης που δεν τρέμει πλεον.
Στο samurai και χωρις ζυγοσταθμιση να βαλεις τα ζαντολαστιχα δεν τρεμει ουτε ελαχιστα.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος KazanisGarage

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Kazanis Garage
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #206 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 13:02 »

Αν έχεις όντως θέμα με death wobble τότε το πρόβλημα δεν κουκουλώνεται  με αμορτισέρ τιμονιού ....

Όταν χτυπήσει το αμάξι σε κάποια ανωμαλία το τιμόνι σου παίζει αριστερά δεξιά που αναγκάζεσαι να σταματήσεις ????

Στο death wobble νομίζεις ότι ο μπροστά άξονας θα διαλυθεί.... ¨?

http://www.youtube.com/watch?v=vwiv23dLhMY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ScVynkfaRJ8&feature=related


[/quote]

βασικα εμενα παθαινει αυτο:

http://www.youtube.com/watch?v=zKO-tZGuFDg&feature=fvw

 lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Αποσυνδεδεμένος pointer

  • Jimny
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #207 στις: Δεκέμβριος 30, 2010, 15:03 »
ρε παιδια εμενα κανει αλλα κολπα..μετα τα 30.000 χιλιομετρα ξεκινησε γυρω στα 70-75 χμ να τρεμει το τιμονι.μετα απο ζυγοσταθμισεις-ευθυγραμισεις τιποτα.παλι τα ιδια.και ενω εχει φτασει αισιως τα 97.000 και συνεχιζε ακαθεκτο να τρεμει του αλλαζω ζαντες και του βαζω τα malatesta kaiman.ρε παιδια απο εκεινη την στιγμη..τελος τρεμουλο.σαν καινουργιο. yah

Είναι επειδή είχες χτυπημένες-στραβωμένες ζάντες.Οι σιδερένιες ζάντες είναι οι καλύτερες για τα αυτοκίνητα μας γιατί οι άλλες υποφέρουν από λακούβες χτυπήματα κτλ.
Πάρε πετρέλαιο να σωθείς και άμα ξανα ανέβεις σε βενζίνης γράψε με!!

Αποσυνδεδεμένος KazanisGarage

  • Jimny
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
    • Kazanis Garage
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #208 στις: Δεκέμβριος 31, 2010, 15:16 »
Μετα απο τη σημερινη επισκεψη στη Suzuki, δεν αλλαξαμε τελικα τις ροδελες γιατι σαν παραμονη πρωτοχρονιας που ειναι,
δε θα τελειωναμε αν προεκυπτε και κατι αλλο στην πορεια (πχ ρουλεμαν) οπως ειπαν στις 12 η ωρα που ηθελαν να κλεισουν
και μου ειπαν να παω απο βδομαδα.
Το ολο θεμα βεβαια ειναι πως δανειστηκα απο ενα φιλο την εργοστασιακη τετραδα με τις σιδερενιες ζαντες και κατι ψιλοχωματινα
λαστιχα που ειχε...
Σταματησε κατευθειαν το τρεμουλο σε ολα τα χιλιομετρα και δεν κανει το παραμικρο...
Παρεπιπτωντος τα ζαντολαστιχα βρισκονταν σε μια αποθηκη και δεν ξεραμε καν ποια ηταν μπροστινα ή πισω,
καθως ειχε κανει ζυγοσταθμιση οταν τα ειχε βαλει μονο στα μπροστα, και οταν τα εβαλα εγω τα εβαλα χωρις να κανω ζυγοσταθμιση.
Οποτε παω για ζαντες....
Ενημερωτικα παντως για τις ροδελες μου ειπαν ενα κοστολογιο περιπου 50ευρω μαζι με εργασια,
ενω αν θελει και νεας γενιας πισω σινεμπλοκ για τα μπροστινα ψαλιδια αλλα 100 περιπου.
Η οδηγια που εχει ερθει στη Suzuki ειναι πως αν παρουσιαζεται τρεμουλο να αλλαζουν τις ροδελες και τα σινεμπλοκ.
Αυτα..

Αποσυνδεδεμένος YannisS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2146
  • Φύλο: Άντρας
  • Το καλύτερο και πιο οικονομικό 4x4 ever
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #209 στις: Δεκέμβριος 31, 2010, 15:25 »
Ενημερωτικα παντως για τις ροδελες μου ειπαν ενα κοστολογιο περιπου 50ευρω μαζι με εργασια,
ενω αν θελει και νεας γενιας πισω σινεμπλοκ για τα μπροστινα ψαλιδια αλλα 100 περιπου.

Μάλλον μπερδεύτηκες....Μήπως εννοείς μπροστινά μπράτσα??