Βασικά καλό θα είναι να βάλεις αμορτισέρ τιμονιού αφού πρώτα βρεις και φτιάξεις την αιτία που το προκαλεί, το αμορτισέρ απλά θα ελαττώσει και θα "καμουφλάρει" το πρόβλημα, δε θα το φτιάξει.
Συμφωνώ απόλυτα!
Το αμορτισέρ τιμονιού δεν είναι για να διορθώνει ατέλειες του μπροστινού συστήματος!
Αλήθεια, ξέρει κανείς για ποιό λόγο βάζουμε αμορτισέρ τιμονιού?
1ον. Στην εντός δρόμου κίνηση όταν το όχημα έχει ελαστικά μεγάλου μεγέθους/βάρους μεικτής χρήσης φιλτράρει τους κραδασμούς λόγω των ατελειών που παρουσιάζουν. Επίσης αποτρέπει έως ένα βαθμό τις βίαιες αντιδράσεις του τιμονιού στις όποιες ανωμαλίες του δρόμου.(Σαμαράκια,λακούβες κ.τ.λ.)
2ον. Στην εκτός δρόμου κίνηση αποτρέπει μόνον τις βίαιες αντιδράσεις του τιμονιού όταν συναντάμε φυσικά ή τεχνιτά εμπόδια.
Οσοι απο εμάς έχουν τα εργοστασιακά ή ίδιου μεγέθους ελαστικά δεν χρειάζεται να βάλουν αμορτισέρ τιμονιού. Ακόμα και στην εκτός δρόμου κίνηση δεν υπάρχει πρόβλημα. Περισσότερο πρόβλημα θα μας δημιουργήσει στην επαναφορά του τιμονιού παρά καλό θα δούμε.
Στα μεγάλου μεγέθους ελαστικά και ιδιαίτερα για χρήση απο 50/50 και άνω οι κατασκευαστές δίνουν έμφαση στις ενισχύσεις και στο πέλμα. Εχουν μεγάλο βάρος και ατέλειες. Δεν υπάρχει η ποιότητα ενός ασφάλτινου ελαστικού.
Το αποτέλεσμα είναι ότι όσα βαρύδια και να βάλουμε στην ζάντα δεν μπορούμε να τα ζυγοσταθμίσουμε τέλεια.
Εκεί ως ένα βαθμό βοηθά το αμορτισέρ τιμονιού.
Για τις λάθος γωνίες κάστερ, τα κοντά μπράτσα, τα ελατήρια που απο το ψήλωμα έγιναν μπανάνες και τους "τεντωμένους" αξονες μετάδοσης που δημιουργούν κραδασμούς το αμορτισέρ δεν έχει κανένα αποτέλεσμα.