Αποστολέας Θέμα: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ  (Αναγνώστηκε 75190 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 08, 2008, 12:27 »
Βασικά καλό θα είναι να βάλεις αμορτισέρ τιμονιού αφού πρώτα βρεις και φτιάξεις την αιτία που το προκαλεί, το αμορτισέρ απλά θα ελαττώσει και θα "καμουφλάρει" το πρόβλημα, δε θα το φτιάξει.
Συμφωνώ απόλυτα!
Το αμορτισέρ τιμονιού δεν είναι για να διορθώνει ατέλειες του μπροστινού συστήματος!
Αλήθεια, ξέρει κανείς για ποιό λόγο βάζουμε αμορτισέρ τιμονιού?

1ον. Στην εντός δρόμου κίνηση όταν το όχημα έχει ελαστικά μεγάλου μεγέθους/βάρους μεικτής χρήσης φιλτράρει τους κραδασμούς λόγω των ατελειών που παρουσιάζουν. Επίσης αποτρέπει έως ένα βαθμό τις βίαιες αντιδράσεις του τιμονιού στις όποιες ανωμαλίες του δρόμου.(Σαμαράκια,λακούβες κ.τ.λ.)

2ον. Στην εκτός δρόμου κίνηση αποτρέπει μόνον τις βίαιες αντιδράσεις του τιμονιού όταν συναντάμε φυσικά ή τεχνιτά εμπόδια.

Οσοι απο εμάς έχουν τα εργοστασιακά ή ίδιου μεγέθους ελαστικά δεν χρειάζεται να βάλουν αμορτισέρ τιμονιού. Ακόμα και στην εκτός δρόμου κίνηση δεν υπάρχει πρόβλημα. Περισσότερο πρόβλημα θα μας δημιουργήσει στην επαναφορά του τιμονιού παρά καλό θα δούμε.
Στα μεγάλου μεγέθους ελαστικά και ιδιαίτερα για χρήση απο 50/50 και άνω οι κατασκευαστές δίνουν έμφαση στις ενισχύσεις και στο πέλμα. Εχουν μεγάλο βάρος και ατέλειες. Δεν υπάρχει η ποιότητα ενός ασφάλτινου ελαστικού.
Το αποτέλεσμα είναι ότι όσα βαρύδια και να βάλουμε στην ζάντα δεν μπορούμε να τα ζυγοσταθμίσουμε τέλεια.
Εκεί ως ένα βαθμό βοηθά το αμορτισέρ τιμονιού.
Για τις λάθος γωνίες κάστερ, τα κοντά μπράτσα, τα ελατήρια που απο το ψήλωμα έγιναν μπανάνες και τους "τεντωμένους" αξονες μετάδοσης που δημιουργούν κραδασμούς το αμορτισέρ δεν έχει κανένα αποτέλεσμα.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 08, 2008, 23:36 »
Εγώ όταν πρωτοαγόρασα το γύμνι δεν έτρεμε καθόλου. Μέχρι και πριν απο ενα μηνα που με επιασε λαστιχο στον αυτοκινητοδρομο. Με την ρεζέρβα μου ετρεμε ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ στην γνωστη ταχυτητα.... Τωρα με τα KL-71 καμια φορα τρεμει στα 65, αλλη φορά στα 75, στα 80... Ότι να ναι δηλαδη... Ενταξει Mud λάστιχο ειναι, θα τρεμει και λίγο. Αλλα θα ξαναπάω για μια ζυγοσταθμιση αυριο-μεθαυριο γιατι εχω υποψιες...!
Εντωμεταξυ, τη μερα που εβαζα τα λαστιχα και εκανα τη ζυγοσταθμιση παρατηρησα με τον λαστιχά μου ότι οι ζαντες μου πηγαινανε πάνω κατω σαν χαζες! Και συμπεριφέρονταν σαν χτυπημένες-στραβωμένες! Έκπληκτος ο λαστιχάς με ρώτησε πως οδηγούσα τόσο καιρό και ότι λογικα θα έτρεμε το αυτοκινητο.Αλλα του απάντησα πως δεν έτρεμε. Οι ζάντες πως γίναν έτσι ρε παιδια? Το αμαξι δεν το κοπάνησα πουθενα. Και γιατι δεν έτρεμε απο πρίν? Σορυ αν είναι λίγο off topic αλλα έχει σχέση με τρέμουλο κι αυτό!

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 08:05 »
Οταν βάζετε καινούρια λάστιχα, κάνετε την ζυγοστάθμιση μετά από 500 χλμ για να πατήσουν τα λάστιχα σωστά στη ζάντα.... και να τα έχετε πλυμένα. Αν έχουν λάσπη και ζυγοσταθμήσετε, μόλις φύγει η λάσπη, φτου και απ' την αρχή...

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 08:43 »
Σωστός ο Χάρης, ευτυχώς εγώ δεν είχα ποτέ κανένα τρέμουλο με όσα λάστιχα είχα (όλα αναγόμωση mud και A/T) σε καμία ταχύτητα... ha ha ha lol lol lol lol lol lol lol
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 11:45 »
Συμφωνώ κι εγω Χάρη. Προσωπικά το είχα πλυμμένο το δικό μου. Νόμιζα οτι γυρω στα 200-250χλμ θα ηταν καλά. Αλλα ευτυχως (εντελώς τυχαια) εχω κανει σχεδον 500χλμ με τα καινουρια. Οπότε θα παω για μια ζυγοσταθμιση ακόμα. Και ο Θεος να βάλει το χέρι του και ο λαστιχάς το βαρίδι του! lol lol lol

Μιας και το ανέφερα, ποια βαρίδια είναι καλύτερα? Τα αυτοκολλητα ή τα άλλα που θηλυκωνουν στην εξω πλευρα της ζαντας? Υπάρχει διαφορά? Θα ζητήσω να μου βάλουν αυτοκολλητα αυτη τη φορα απο τη μεσα πλευρα της ζαντας γιατι τωρα εχω 3-4 βαριδια γυρω γυρω απο καθε ζαντα και φαινεται αθλιο.

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 11:50 »

Μιας και το ανέφερα, ποια βαρίδια είναι καλύτερα? Τα αυτοκολλητα ή τα άλλα που θηλυκωνουν στην εξω πλευρα της ζαντας? Υπάρχει διαφορά? Θα ζητήσω να μου βάλουν αυτοκολλητα αυτη τη φορα απο τη μεσα πλευρα της ζαντας γιατι τωρα εχω 3-4 βαριδια γυρω γυρω απο καθε ζαντα και φαινεται αθλιο.

Αναλόγως το πρόβλημα.... δεν το επιλέγεις εσύ....


Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 09, 2008, 12:20 »
Χμμμ..κατάλαβα... Ευχαριστώ Χάρη

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 12:19 »
Συμφωνώ κι εγω Χάρη. Προσωπικά το είχα πλυμμένο το δικό μου. Νόμιζα οτι γυρω στα 200-250χλμ θα ηταν καλά. Αλλα ευτυχως (εντελώς τυχαια) εχω κανει σχεδον 500χλμ με τα καινουρια. Οπότε θα παω για μια ζυγοσταθμιση ακόμα. Και ο Θεος να βάλει το χέρι του και ο λαστιχάς το βαρίδι του! lol lol lol

Μιας και το ανέφερα, ποια βαρίδια είναι καλύτερα? Τα αυτοκολλητα ή τα άλλα που θηλυκωνουν στην εξω πλευρα της ζαντας? Υπάρχει διαφορά? Θα ζητήσω να μου βάλουν αυτοκολλητα αυτη τη φορα απο τη μεσα πλευρα της ζαντας γιατι τωρα εχω 3-4 βαριδια γυρω γυρω απο καθε ζαντα και φαινεται αθλιο.

Και με το πρώτο βούτηγμα στη λάσπη άντε γεια στα αυτοκόλητα... ή με το πρώτο μπάμ του πιεστικού στο πλύσιμο...
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 13:16 »
... ή με το πρώτο μπάμ του πιεστικού στο πλύσιμο...

Λες γι' αυτό να μου λείπουν συνέχεια τα αντίβαρα? Και έλεγα οτι φταίνε οι πέτρες που μπαίνουν στις ζάντες....  bhe bhe

Αποσυνδεδεμένος johny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 28, 2008, 00:08 »
Υγεια και χαρα  σε ολους τους φιλους ,γνωστους και αγνωστους.
Μπορω να πως οτι το γνωστο προβλημα με το τρεμουλο στα 75-80 χιλ
ειναι ενα μεταλικο ελασμα μεσα στη φωλια του τιμονιου.
Ο λογος ειναι οτι ειναι πολυ λεπτο και μετα απο λιγο διαστημα τρωγεται
και αρχιζει ο τζογος στο τιμονι με αποτελεσμα το τρεμουλο και η ασταθια.
ΔΕν μπορει ομως να αντικατασταθει με αλλο,διαφορετκων διαστασεων γιατι δεν υπαρχει
πουθενα κατι παρομιο και δεν ταιριαζει κατι αλλο.
Η SUZUKI δε ,γνωριζει το προβλημα και αλαζει το ελασμα .αλλα μετα απο λιγο
ξαναρχηζουν τα προβληματα.
Υπαρχει ενα συνεργειο στο Μπραχαμι,εξουσιοδοτιμενο που εχει την οριστικη λυση στο προβλημα.
Ο μηχανικος ειναι απο τους ελαχιστους γνωστες του ειδους,με φοβερες γνωσεις στα 4Χ4
που επεσα επανω του απο απλα καθαρη τυχη.
Βαζει ενα αμορτισερ στο τιμονι και τα αποτελεσματα ειναι θεαματικα.
Οποιος φιλος βαρεθηκε τα διαφορα γιατροσοφια και θελει να εχει σταθερο αυτοκινητο
ας παει μια βολτα απο εκει να παρει μια ιδεα για το τι πραγματικα συμβαινει.
Ειναι Θαλιας 8 Αγ.Δημητριος και λεγεται Λουρακης Κωστας

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 28, 2008, 00:10 »
δε νομιζω οτι η λυση ειναι το αμορτισερ τιμονιου. Εχω βαλει και δεν υπαρχει καμια βελτιωση περα απο ενα μικρο φιλτραρισμα.

η λυση ειναι αξονες land cruiser.  ;)
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος johny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 28, 2008, 00:22 »
Φιλε μου πηγα παντου και αλαξα τα παντα.Ζυγοσταθισεις, ευθιγραμισεις,λαστιχα,ακρομπαρα.αξονες.
και εγω δεν θυμαμαι πια τι αλλο.
Εχω ενα σχεδον 1.5 χρονο τωρα που πηγα εκει και δεν εχει γινει μεχρι σημερα τιποτα υποπτο
Ετσι ειμαι ευχαριστημενος και εχω υσηχασει απο τραμουλα και ασταθιες.

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #42 στις: Οκτώβριος 28, 2008, 00:32 »
Φιλε μου πηγα παντου και αλαξα τα παντα.Ζυγοσταθισεις, ευθιγραμισεις,λαστιχα,ακρομπαρα.αξονες.
και εγω δεν θυμαμαι πια τι αλλο.
Εχω ενα σχεδον 1.5 χρονο τωρα που πηγα εκει και δεν εχει γινει μεχρι σημερα τιποτα υποπτο
Ετσι ειμαι ευχαριστημενος και εχω υσηχασει απο τραμουλα και ασταθιες.

johny ακόμα και με το αμορτισέρ τιμονιού το τρέμουλο θα υπάρχει απλα δε το καταλαβαίνεις τόσο έντονο. Ευχής έργο θα ήταν να βρεθεί οριστική λύση στο πρόβλημα και όχι "κουκούλωμα". ::)

Αποσυνδεδεμένος johny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #43 στις: Οκτώβριος 28, 2008, 00:42 »
Η λυση ειναι επανασχεδιασμος της φωλιας απο την SUZUKI.αλλα αυτο σημανει
ανακληση ολων των JIMNY και αντικατασταση του εν λογω ατναλακτικου
Πραγμα που δεν θα γινει ποτε οπως καταλαβαινεις.
Οποτε αν εχεις καλυτερο <κουκουλωμα> να προτηνεις ,αν και εγω οπως ειπα
και προηγουμενως δεν αντιμετιπιζω προβλημα,να το πεις.

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΤΡΕΜΟΥΛΟ -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #44 στις: Οκτώβριος 28, 2008, 00:44 »
Απίστευτη η ιστορία σου johny!
Αν ήξερες πόσα έχουν γραφτεί γι αυτό το τρέμουλο.....
Επειδή μάλλον όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο μεταλικό έλασμα που δημιουργεί αυτό το πρόβλημα, πες σε παρακαλώ στον φίλο σου να μας δώσει τον κωδικό ανταλλακτικού μήπως βρούμε κι εμείς καμμιά άκρη!
Αλήθεια, όταν άλλαξες άξονες, τι έβαλες?
Το αμορτισέρ τιμονιoύ είναι μαμίσιο SUZUKI? Πως έγινε η στήριξη? Στο πέρασε εγγύηση?
Τώρα με το αμορτισέρ, πάλι τρώγεται το έλασμα και πρέπει να το αλλάζεις ή δεν χρειάζεται πιά?
Κόστος ελάσματος?
Κόστος αμορτισέρ?

Ευχαριστούμε!!