Παιδια μια ερωτηση:
Το τρεμουλο προυπηρχε στο αυτοκινητο μου και ηταν ενα πολυ εντονο μπροστα και τιμονι.
Μετα που ψηλωσα +6 το αυτοκινητο επαψε να τρεμει μπροστα..
Τρεμουν πλεον και οι δυο αξονες!
Ξεκιναει το τρεμουλο απο μπροστα οπως παντα και καταληγει και στον πισω αξονα πλεον
με αποτελεσμα να αισθανεσαι πως εχεις 4 ξεβιδωμενους τροχους που τεινουν να φυγουν
ολοι απο το αμαξι.
Να πω πως εφτιαξα ρυθμιζομενες παναρ και το αυτοκινητο εχει ευθυγραμμιστει πληρως!
Ζυγοσταθμιση θα κανω απο βδομαδα πανω στο αμαξι γιατι αυτος που εκανα ευθυγραμμιση
περιμενει ενα ανταλλακτικο για το μηχανημα που ζυγοσταθμιζει πανω στο αμαξι.
Ξαναλεω πως πριν το ψηλωμα το εκανε κλασικα μπροστα και μονο μπροστα.
Εχει κανεις καποια παρομοια εμπειρια-λυση?
Φίλε για δές παρακάτω!!!
Αυτό είναι το λεγόμενο Death Wobble...
Συνήθως συμβαίνει όταν χτυπήσει ο εμπρός (δεξιός κυρίως) τροχός σε λακούβα ή ανωμαλία, το μπροστινό σύστημα αρχίζει να συντονίζεται βίαια σαν να διαλύεται το αυτοκίνητο όπως επισήμανες. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να επιβραδύνεις το όχημα και αν μπορείς να το ακινητοποιήσεις μέχρι να σταματήσει ο συντονισμός. Σαφώς και είναι επικίνδυνο και πρέπει να το δεις άμεσα.
Οι αιτίες που μπορεί να το προκαλούν είναι πολλές με κυριώτερες τις εξής:
1) Έλλειψη ευθυγράμμισης (σύγκλιση) λόγω ψηλώματος
2) Μη ζυγοσταθμισμένα ελαστικά
3) Λανθασμένη κάστερ λόγω ψηλώματος
4) Φθαρμένα σινεμπλόκ στο μπροστινό σύστημα (πανάρ, μπράτσα)
5) Τζόγος στη μπάρα του τιμονιού (μπαλάκια)
Βασικά καλό θα είναι να βάλεις αμορτισέρ τιμονιού αφού πρώτα βρεις και φτιάξεις την αιτία που το προκαλεί, το αμορτισέρ απλά θα ελαττώσει και θα "καμουφλάρει" το πρόβλημα, δε θα το φτιάξει.
ΥΓ. Μου έχει συμβεί κι εμένα μια φορά και ομολογώ ότι είναι τρομακτικό...
Πηγή Metalaxe Γνωστός αμορτισεριολόγος και τρεμουλολόγος του club...και Πρόεδρος του Brat!!!
ΥΓ Aν διαβάσεις το συγκεκριμένο topic θα καταλάβεις και περισσότερα!