Η διαδρομή της ανάρτησης μετριέται ως εξής: αφού συμπιεστεί τελείως ο ένας τροχός και κρεμάσει τελείως ο απέναντι, μετράς την απόσταση από ένα σταθερό σημείο της ζάντας (π.χ. το κέντρο) μέχρι ένα σταθερό σημείο του αμαξώματος (π.χ. το κάτω μέρος του φτερού) στον τροχό που έχει κρεμάσει, κάνεις ακριβώς την ίδια μέτρηση και στον τροχό που έχει συμπιεστεί και κατόπιν αφαιρείς τα δύο νούμερα, το αποτέλεσμα της αφαίρεσης είναι η διαδρομή της ανάρτησης για τον συγκεκριμένο άξονα (π.χ. πίσω).
Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, δεν έχει να κάνει με τη διαδρομή του αμορτισέρ αλλά με τη διαφορά του κρεμάσματος και της συμπίεσης των απέναντι τροχών του άξονα...