Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα
δεν είναι αστοχία 1 στα 2 να τρέμουν... είναι ευστοχία!!
πολλά τρέμουν απο την στιγμή που κατέβηκαν από την νταλίκα!!! Υπάρχουν και στατιστηκές, που συμφωνούν... είναι πολύ κάτω στην κατάταξη... Πάντως πρώτη είναι η Lexus, μετά ΤΟΥΟΤΑ, και παρακάτω δεν θυμάμαι... μπορεί BMW
Τραβατε να κανετε καμια ζυγοσταθμιση της προκοπης και θα σταματησει το τρεμουλο για παντα!
Και δεν εννοω ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο,εννοω ζυγοσταθμιση με σωστα εργαλεια!
Οποιος θελει λεπτομερειες,πμ!
Έχω κάνει ζυγοστάθμιση σε διάφορα βουλκανιζατερ, εγώ όπως και παρα, μα παρα πολλοί ακόμα.... αν ξέρεις κάτι παραπάμω....
Nick και εγω οταν ειχα το αυτοκινητο μαμα δεν ειχα ποτέ προβλημα τωρα με ΟΜΕ εδω και 2 χρονια και 205/75 εχω τρεμουλο αρκετο... Προβληματα αστοχιας υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα
δεν είναι αστοχία 1 στα 2 να τρέμουν... είναι ευστοχία!!
πολλά τρέμουν απο την στιγμή που κατέβηκαν από την νταλίκα!!! Υπάρχουν και στατιστηκές, που συμφωνούν... είναι πολύ κάτω στην κατάταξη... Πάντως πρώτη είναι η Lexus, μετά ΤΟΥΟΤΑ, και παρακάτω δεν θυμάμαι... μπορεί BMW
αγγελε δεν εννοουσα αυτη την αστοχια
Πόσα ειναι αυτα που κατεβαινουν απο τη νταλικα και τρεμουν σε σχεση με αυτα που εχουν πουληθει και δεν τρεμουν;
Για τις στατιστικες εννοεις στα αγγλικα περιοδικα;
Το περιοδικό πρέπει να ήταν 4τροχοί, αλλα δεν είμαι και σίγουρος... δεν θυμάμαι... αυτά που κατεβαίνουν και τρέμουν, ή τρέμουν μετα απο 10000 χλμ που είναι πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα, είναι πάρα πολλά... αλλα και 2% να είναι, πάλι πάρα πολλά είναι...
Κάποια στιγμή για να βγάλουμε σωστά συμπεράσματα πρέπει να κάνουμε σύγκριση με άλλα οχήματα της κατηγορίας. Στην ίδια τιμή αγοράς βέβαια δεν υπάρχει κάτι. Τα αντίστοιχα καθαρόαιμα 4Χ4 Wrangler, Land Rover 90 κ.τ.λ. έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ αναξιοπιστίας όταν συγκριθούν με τον μικρό τους αντίπαλο.
Σύγκριση με SUVλάκια δεν πρέπει να γίνεται γιατί αν κινηθούν στις ακραίες συνθήκες που κινείται το Jimny θα διαλυθούν. Καλά κάνουν γιατί δεν είναι αυτός ο προορισμός τους.
Εχω παραδείγματα φίλων κυνηγών που έχουν ξεπεράσει τις 120.000χλμ,τα συντηρούν όποτε θυμούνται και τα βασανίζουν στο βουνό κάθε Σ/Κ. Εχουν φύγει κομμάτια αλλά ακόμα δουλεύουν και με το παραπάνω!
Με δεδομένη την χαμηλή τιμή αγοράς,το κόστος συντήρησης και την κατανάλωση για την κατηγορία των καθαρόαιμων 4X4 η επιλογή είναι σχεδόν μονόδρομος. Πιθανώς κάτι που κοστίζει πάνω απο 30.000 να είναι, όχι σίγουρα, καλύτερο αλλά και εκτός της τσέπης μας.
Εγώ πάντος επιμένω οτι δεν είναι χαμιλή η τιμή αγοράς... δεν είναι λίγα τα 16000. 3 μέτρα αυτοκίνητο είναι...Ούτε Yaris... Δεν έχουν την ίδια τιμή τα παραπάνω, αλλα όυτε και το ίδιο μέγεθος... κυβικά κτλ...
Για μένα ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο για χώμα, και όχι για άσφαλτο, έπρεπε να αντέχει παραπάνω... Να είναι φτιαγμενο για χώμα... Όπως αγοράζουμε ένα φορτιγό, και αντέχει 30 χρόνια να κουβαλάει τόνους και τόνους, γιατί είναι φορτιγό, έτσι και ένα jimny έπρεπε να αντέχει πάρα πολλές κακουχίες, γιατί είναι φτιαγμε΄νο για χώμα, και όχι για την εθνική..... ¶ποψη μου πάντα... ¶λλο το φθηνό και άλλο το φθινιάρικο...