Το θέμα τις αξιοπιστίας έγγυτε και στο θέμα χρήσης....
Το "δεν σπάει , δεν χαλάει" jimny είναι και θέμα χρήσης, έχω δει jimny να σπάνε, να χαλάνε, μέχρι και βασιλικό πύρο να στραβώνουν
Εξαρτάτε όμως τι θές...
Αξιοπιστία απο καθημερινή χρήση....o jimnys μου έχει κάψει μια πίσω αριστερή λάμπα, και αυτό σε στενή επαφή του φαναριού(έσπασε κιόλας) απο το 2000, και μια βαλβίδα όπισθεν....
Το astra που είχα(με διαφορετική οδηγηκή συμπεριφορά)ήταν αυτοκίνητο. πολύ καλό σε μπασίματα(ανάρτηση lotus) το βοηθούσε το χαμήλωμα που του είχα κάνει, καλές ροπές αλλά με είχε πηδήξει με τα ηλεκτρολογικά του(είχα βαρεθεί να αλλάζω λάμπες τριγύρω, καμένη κόρνα, δυναμό και μίζα, ξεφτύλιζε τις μπαταρίες-στο jimny έχω αλλάξει μόνο μια απο το 2000).
Ενα golf που είχα......ψοφήμι
Ενα Kadet(αν και παλιό...)σκυλί
Εχω εμεπιρία απο vectra, alto ignis citroen (μακριά και αλάργα
)
Στην εκτός δρόμου χρήση τώρα, το jimny είναι καλό, με έφεση στα metal top-made in Japan
-τα Landys έχουν προβλήματα...αλλά είναι Land Rover
και αν αποφασίσεις να δόσεις στοργή και προδέρμ(θέλουν χρόνο για να τα συντηρεί ο ιδιοκτήτης τους-για αυτό προτίμησα toyota) είναι πολύ καλά εκτός δρόμου τετρακίνητα...
Niva καλά εκτός αλλά....τζίζ
Γενικά στον χώρο μας, σε τετρακίνητα ευρωπαικά παίζουν τα jimny cabrio(έχει βγάλει κάτι ψιλά) Terrano(κυκλοφορούν λίγα..), Freelander ...μακριά(ο chrisg είχε αλλάξει δυό εγκέφαλους σε 10 μήνες, και παρ ολίγο να αλλάξει και τον δικό του
), Μerchedes G wagen
... γενικά η Ιαπωνία έχει βγάλει περισσότερα τετρακίνητα...
Εκπληξη ένιωσα βλέποντας ένα Fiat Panda 4x4 στην Εκδρομή με το brat την περασμένη Κυριακή