Σχετικό με το θέμα μας:
Πριν από λίγο καιρό ο τζιμάκος μου έκανε 2-3 μουλαρώματα σε ασφαλτο. Εκκίνηση από στάση και η 1η δεν κούμπωνε με τίποτα.
Κατόπιν επισκεύτηκα την γνωστή αντιπροσωπεία και έπειτα από έλεγχο έπρεπε να αλλάξω κάποια ρουλεμάν στο σασμάν (συγχρονιζέ από ότι λένε) το οποίο είναι και μέσα στην εγγύηση.
Η λογική ερώτηση του συνεργείου προς εμένα ήταν ότι αν χρειαστεί, να αλλάξει δισκο πλατο, ρουλεμάν? Ανοίγουμε και βλέπουμε..
Χθες λοιπόν πήγα για την αλλαγή των ρουλεμάν.
Ο μηχανικός με ειδοποίησε και πήγα μέσα στο συνεργείο. Μου έδειξε τον δίσκο, και μου είπε ότι είναι στο 50% της ζωής του.
Παρόλαυτα μου πρότεινε να τον αλλάξω (καθότι γλύτωνα την τοποθέτηση) αλλά η λογική του Έλληνα έλεγε: έχω κάνει 40.000km σε 2 χρόνια. Αν μου βγάλει άλλες 20.000km δηλαδή άλλον 1 χρόνο θα είμαστε ΟΚ(τα 220€ δεν περίσσευαν/υπήρχαν για να τα δώσω τώρα).
Οπότε είπα στα παιδιά να τον καθαρίσουν (λάσπες+κροκόδειλους) και να αλλάξουν μόνο το ρουλεμάν, το οποίο ήταν σε άσχημη κατάσταση..
Μαζί με αυτα ίσιωσαν λίγο τα αυτάκια πάνω στο σασί που πιάνουν τα μπράτσα και έβαλα επιτέλους τις γλύστρες που είχα αγοράσει πριν από 1 χρόνο.
Άλλαξα και τα λάδια.
Κόστους αντιπροσωπείας ως εδώ για εργασίες (πληροφοριακά):
Αλλαγή λαδιών + φίλτρο λαδιού (όχι μικρό σέρβις), τοποθέτηση γλύστρες και ίσιωμα στο στραβωμένο ατσάλι, αλλαγή ρουλεμάν δίσκου (μόνο ανταλλακτικό, εργασία δωρεάν) σύνολο με ενα μικρό παζάρεμα 100€.
Η επόμενη μέρα.
Α) Σασμάν.
Είναι πιό σκληρό/σφικτό από ότι ήταν πριν. Η αλλαγή από 5η σε 4η με 80-90km/h πολύ δύσκολη και από 1η σε 2α λίγο περισσότερο σφικτή από ότι ήταν πριν.
Πήρα τηλέφωνο και μου είπε το παλικάρι ότι χρειάζεται λίγο καιρό για να ομαλοποιηθεί (νέα ρουλεμαν συγχρονιζέ). Ισχύει?
Β) Δίσκος
Αυτό με προβληματίζει. Αν και το είδαμε με τον Χάρη χθες έχει κανείς κάποια άποψη να μου πει?
Το πετάλι είναι πολύ πιο μαλακό μετά τον καθαρισμό του και την αλλαγή ρουλεμάν(δεν πρέπει να έχει σχέση αυτό μου φαίνεται). Δεν πατινάρει καθόλου ούτε τώρα ούτε πριν. Αυτό όμως που απέκτησα είναι ένα τρέμουλο αφήνοντας σιγά σιγά το πετάλι για να κουμπώσω 1η ή και 2α καμοιά φορά. Σαν να ταλαντώνεται όλο το αυτοκίνητο. Κάποιος απάντησε ότι μπορεί να είναι από βενζίνη αλλά μου φαίνεται απίθανο καθώς δεν είχα τέτοια συμπτώματα πριν την αλλαγή.
Ιδέες?
Σωκράτης (jimever μην πεταχτείς από την αρχή...)