Αποστολέας Θέμα: Ερωτηση για αμορτισερ τιμονιου  (Αναγνώστηκε 8816 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kranas (x-nikos)

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 715
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: Ερωτηση για αμορτισερ τιμονιου
« Απάντηση #30 στις: Ιούνιος 07, 2007, 17:29 »
Το πρόβλημα με το βαρύ τιμόνι δεν οφείλεται στο ίδιο το αμορτισέρ αλλά στον τρόπο στήριξης και την γωνία που σχηματίζει με το σασί. Θα πρέπει να βρίσκεται παράλληλα με το σασί και εν σειρά με το μαύρο Pitman Arm του τιμονιού.
Λανθασμένη στήριξη σημαίνει ανάπτυξη ανεπυθήμητων ροπών και δυσκολία στην κίνηση της μπάρας του τιμονιού.
Κατά καιρούς έχω δεί διάφορους τρόπους στήριξής απο "αστέρια" μηχανικούς του χώρου!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΙΔΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ 0_21

Μιχαλη θα ηθελα να σε ρωτησω το αμορτισερ θα πρεπει να ειναι παραλληλο με το σασι οπως λες η παραλληλο με τον αξονα του τιμονιου για να δεχεται και να απορροφαει την ταση της μπαρας??
Ας το καλαμπουρίσουμε ρε παιδιά!!!! κάνει καλό!!!!

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Ερωτηση για αμορτισερ τιμονιου
« Απάντηση #31 στις: Ιούνιος 08, 2007, 15:44 »
Το πρόβλημα με το βαρύ τιμόνι δεν οφείλεται στο ίδιο το αμορτισέρ αλλά στον τρόπο στήριξης και την γωνία που σχηματίζει με το σασί. Θα πρέπει να βρίσκεται παράλληλα με το σασί και εν σειρά με το μαύρο Pitman Arm του τιμονιού.
Λανθασμένη στήριξη σημαίνει ανάπτυξη ανεπυθήμητων ροπών και δυσκολία στην κίνηση της μπάρας του τιμονιού.
Κατά καιρούς έχω δεί διάφορους τρόπους στήριξής απο "αστέρια" μηχανικούς του χώρου!

ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΙΔΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ 0_21

Μιχαλη θα ηθελα να σε ρωτησω το αμορτισερ θα πρεπει να ειναι παραλληλο με το σασι οπως λες η παραλληλο με τον αξονα του τιμονιου για να δεχεται και να απορροφαει την ταση της μπαρας??

Το ιδανικό είναι να βρίσκεται παράλληλα με το σασί και να στηρίζεται οσο πιο κοντά γίνεται στο σημείο στήριξης της μπάρας με το μαύρο pitman arm. Ετσι έχουμε κίνηση του αμορτισέρ παράλληλα με το σασί  όπως στρίβουμε το τιμόνι χωρίς να σχηματίζεται γωνία. Στο αμορτισέρ πρέπει να ασκείται δύναμη για κίνηση ΜΟΝΟ άνοιξε-κλείσε δηλ.και ΟΧΙ πάνω κάτω ταυτόχρονα!
Δες το Samurai και το Land Rover Defender πως έχουν τις βάσεις του αμορτισέρ εκ' κατασκευής.
Respect a man's car and he will respect you