Αποστολέας Θέμα: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)  (Αναγνώστηκε 5711 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος madmax

  • Jimny
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« στις: Ιανουάριος 05, 2006, 11:18 »
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Είχαν περάσει αρκετές μέρες απο το trail - raid του Ξυλοκάστρου στο οποίο δεν καταφέραμε να πάμε για διάφορους λόγους όταν το μάτι μου έπεσε στην καταχώριση για το Rally - Αττική 24 ώρες. Η ιδέα φάνηκε ενδιαφέρουσα οπότε έπεσε γρήγορα το σχετικό τηλεφώνημα στο βασικό συνένοχο σε τέτοιες καταστάσεις Σταμάτη Καραγιάννη. Εκείνος δεν το σκέφτηκε καθόλου και αφού πήραμε και οι 2 τις σχετικές «εγκρίσεις» από τα αρμόδια όργανα (βλέπε συζήγους και παιδιά) στην ομάδα προστέθηκαν οι Μανόλης Καραγιάννης(manolis) και Θρασύβουλος Καραισαρλής(teacher). Πρώτο μέλημα της ομάδας ήταν να... βρεθεί αυτοκίνητο. Το Jimny μου υπέφερε ακόμα από ένα επιπόλαιο «τραυματισμό» ενώ και το Jimny του Μανόλη δεν ήταν διαθέσιμο τις ημέρες του αγώνα, χώρια που και οι 4 μαζί αποτελούσαμε μια πολύ σεβαστή μάζα (περίπου 400 Kgs) που δύσκολα θα βολευόταν για 24 ώρες μέσα στο Jimny. Έτσι μονόδομομος πλέον ήταν η επιλογή του RAV4 (μοντέλο 2002 εντελώς «μαμά» - χρώματος Σαμπανί ? και με ηλιοροφή) του Σταμάτη με το οποίο και τελικά δηλώσαμε συμμετοχή.


ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ

Τις ημέρες πριν τον αγώνα κάναμε κάποιες προσπάθειες για αλλαγή ελαστικών στο RAV αφού τα 4χ4 Synchrone που «φορούσε» δεν μας γέμιζαν το μάτι ? χώρια που μια εβδομάδα πριν τον αγώνα ο καιρός ήταν σχετικά βροχερός - πράγμα που μας προετοίμαζε για τα χειρότερα...


ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η εκκίνηση του αγώνα ήταν για τις 13 Μάρτη από την Καβάλας. Εκεί μαζεύτηκαν 48 πληρώματα όπου και οι φόβοι μας για τα ελαστικά ενισχύθηκαν όταν είδαμε ότι τα άλλα αυτοκίνητα (με εξαίρεση 2 ακόμα) φορούσαν λάστιχα Μ/Τ για σκληρή χρήση ενώ και τα υπόλοιπα πληρώματα μας κοιτούσαν με συμπάθεια... τουλάχιστον δεν προβλεπόταν βροχή για το Σαββατοκύριακο. Στα συν του εξοπλισμού μας όμως μπορούμε να αναφέρουμε το GPS του Μανόλη (ιδανικό για τον υπολογισμό της ΜΩΤ καθώς και σαν σύστημα επαλήθευσης των διανυθέντων χλμ), τα 2 PMR (αυτά γιατί τα πήραμε;) , ένα τσεκούρι (μπορεί να συναντούσαμε κανένα άγριο ζώο στα βουνά της Αττικής), ένα πυροσβεστήρα 5 kgs (προσέχουμε για να έχουμε), ένα πτυοσκάπανο (ιδανικό για δημιουργία πύργων με άμμο), ένα ιμάντα της ARB (ευτυχώς ακόμα δεν χρειάστηκε να βγει από τη συσκευασία του) και φυσικά τις ατέλειωτες προμήθειες μας σε φαγητά, γλυκά και καφέδες (ευχαριστούμε τις Νεκταρία, Σοφία και μαμά Καραϊσαρλή για την χορηγία των παραπάνω στην ευγενή μας προσπάθεια).


ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ 1η ΕΙΔΙΚΗ

Τα (ογκώδες) road book, οι κάρτες βοηθείας και τα δελτία ελέγχου διαδρομής μοιράστηκαν και γύρω στις 12:00 ο αγώνας ξεκίνησε. Τα αυτοκίνητα έφευγαν με διαφορά ενός λεπτού και εμείς με το νούμερο 30 ξεκινήσαμε γύρω στις 12:30. Στην αρχή η διαδρομή κινήθηκε από Αθηνών ? Λαμίας σε Αττική Οδό και τέλος Αθηνών - Κορίνθου μέχρι τα διόδια της Ελευσίνας (σε αυτά τα πρώτα ασφάλτινα χιλιόμετρα είμασταν τυπικοί και δεν υπερβήκαμε τα 70 km/h που όριζε η διοργάνωση σαν μέγιστη ταχύτητα στην άσφαλτο). Πριν τα διόδια αφήσαμε πίσω μας την άσφαλτο και κινηθήκαμε σε στεγνούς (ευχαριστούμε μεγαλοδύναμε) χωματόδρομους. Μετά από 6-7 χλμ συναντήσαμε ένα κομβόϊ αυτοκινήτων να κινείτε ανάποδα. Μία μικρή ασάφεια στο road book είχε αναγκάσει σχεδόν όλους του προπορευόμενους να ψάχνονται, μαζί και εμάς βέβαια. Γρήγορα όμως βρήκε η εφαρμογή το ρητό «η ισχύς εν τη ενώσει» αφού 4 μυαλά και ζευγάρια μάτια κατανοούν και βλέπουν καλύτερα, οπότε και βρήκαμε γρήγορα το σωστό δρόμο. Η συνέχεια ήταν εύκολη μέσα από στεγνούς και πάλι (?????) χωματόδρομους μέχρι που φτάσαμε στο τέρμα της Ειδικής κοντά σε κάποιο χωριό έξω από τα Μέγαρα(;) πολύ νωρίτερα από την ιδανικό χρόνο όπου και περιμέναμε περίπου 25 λεπτά πριν μπούμε στο Σημείο Ελέγχου (ΣΕΧ).

2η ΕΙΔΙΚΗ

Σε αυτή τη 2η ειδική ξεκινήσαμε περίπου 20οι (που σημαίνει ότι σίγουρα είχαμε προπορευθεί τουλάχιστον 10 αυτοκινήτων στην προηγούμενη ειδική). Η διαδρομή ήταν μέσα στα βουνά που βρίσκονται πάνω από την Κακιά Σκάλα. Εδώ συναντήσαμε και την πρώτη λάσπη, αλλά το RAV έδειξε τα δόντια του ειδικά σε κάποια ανηφορικά κομμάτια - μοναδικό πρόβλημα το σχετικά χαμηλό ύψος του αυτοκινήτου που γινόταν ακόμα πιο έντονο με την παρουσία των τεσσάρων μας στην καμπίνα (το γνωστό πρόβλημα της μεγάλης μάζας). Και σε αυτή την ειδική τα πήγαμε πολύ καλά (περιμένοντας πάλι πριν μπούμε στο ΣΕΧ), αν και και μας προσπέρασαν αρκετοί συναγωνιζόμενοι είτε γιατί ήταν πιο γρήγοροι από εμάς είτε γιατί είχαν χαθεί νωρίτερα. Σε όλους προσπαθήσαμε να τους δώσουμε τον απαραίτητο χώρο και χρόνο για προσπέραση. Μοναδική άσχημη στιγμή ήταν όταν ένα μαύρο Land Rover (δεν συγκράτησα το νούμερο) προφανώς καθυστερημένο, ερχόταν με τα χίλια από πίσω και αναβόσβυνε τα φώτα για να τον αφήσουμε να περάσει σε μέρος που κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο (παρά μόνο αν σταματούσαμε τελείως). Τελικά μας προσπέρασε στο χειρότερο σημείο (πάνω σε μια στενή στροφή) και φυσικά στα πλαίσια του ευ? αγωνίζεσθε άκουσε τα εξ αμάξης συνοδεύομενα από τις γνωστές ελληνικότατες χειρονομίες.

3η ΕΙΔΙΚΗ - 1ο ΚΑΙ 2ο REGULARITE

Εδώ ξεκινήσαμε πάλι κάπου 20οι (δείγμα ότι συνεχίζαμε την καλή πορεία). Η αρχή της ειδικής ήταν στο ίδιο σημείο με την αρχή της 2ης (στο χωριό έξω από τα Μέγαρα). Αμέσως είχαμε το 1ο regularite με βέλτιστη ΜΩΤ τα 30 km/h. Στα πρώτα χιλιόμετρα τα πηγαίναμε πολύ καλά (χάρη και στο GPS του Μανόλη). Ένα λάθος διάβασμα του book μας κόστισε καμιά δεκαριά λεπτά σε ψάξιμο οπότε και η κατάταξή μας ήταν χαμηλή σε αυτο το regularite (με 185 βαθμούς ποινής ? ευτυχώς υπήρχαν αρκετοί χειρότεροι). Μετά το τέλος του regularite μια παράλειψη του road book έκανε τα βουνά χειρότερα και από το κέντρο σε κίνηση, κατάσταση από την οποία μας «έσωσε» ο Αθανασίου με το Defender του έχοντας όμως ήδη χάσει αρκετό χρόνο. Στη συνέχεια είχαμε την 2ο regularite (βέλτιστη ΜΩΤ τα 35 km/h) όπου πήραμε μόνο 55 βαθμούς ποινής. Η υπόλοιπη ειδική ξεπεράστηκε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ενώ στα τελευταία ασφάλτινα χιλιόμετρα το RAV δικαίωσε τον χαρακτηρισμό του σαν SUV-GTi οπότε και φθάσαμε στο ΣΕΧ ακριβώς στον ιδανικό χρόνο.

4η ΕΙΔΙΚΗ - 3ο REGULARITE

Η νύχτα είχε φθάσει πλεόν για τα καλά όταν ξεκίνησε η 4η εδική. Η κούραση είχε αρχίσει ήδη να δείχνει τα σημάδιά της αλλά το ηθικό της ομάδας ήταν ακμαιότατο αφού ακόμα δεν είχαμε πάρει βαθμούς ποινής (από καθυστερημένη άφιξη σε ΣΕΧ). Η ειδική έμπαινε κατευθείαν σε όμορφους δασικούς δρόμους (δεν έχω ιδέα που βρισκόμασταν). Μετά από 5km περίπου άρχιζε το 3ο regularite με ΜΩΤ 30 km/h. Στο κομμάτι αυτό με οδηγό το Θρασύβουλο και συνοδηγό τον Σταμάτη τα πήγαμε πολύ καλά με 77 βαθμούς ποινής μόνο. Στο δρόμο και πλησιάζοντας πλέον στα Σκούρτα βρήκαμε αρκετή λάσπη (σε μια στροφή μάλιστα με οδηγό εμένα παραλίγο να αποκτήσουμε ερωτική σχέση με κάτι βραχάκια). Τα φώτα του αυτοκινήτου καλύφθηκαν από λάσπη οπότε και τα μέλη της ομάδας αναλάμβαναν εκ πρεριστροφής το ρόλο του παιδιού των φαναριών. Παρ? όλα αυτά φθάσαμε στα Σκούρτα στην ώρα μας (και νωρίτερα) έχοντας συνολικά μόνο 317 βαθμούς ποινής και ευρισκόμενοι μέσα στην πρώτη 10αδα.


ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ

Στα Σκούρτα η ανασυγκρότηση κράτησε για 2 ώρες και έδωσε την ευκαιρία σε πληρώματα και αυτοκίνητα να ξεκουραστούν. Εμείς αφού τιμήσαμε τους διοργανωτές τρώγωντας την εξαιρετική φασολάδα που είχαν ετοιμάσει, καταφύγαμε σε παρακείμενη ταβέρνα για να δοκιμάσουμε και λίγα παϊδάκια ώστε να γεμίσουμε το κενό που νοιώθαμε σαν άνθρωποι.


5η ΕΙΔΙΚΗ - 4ο REGULARITE - Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ

Η 5η ειδική άρχιζε αμέσως με το 4ο , τελευταίο και πιο δύσκολο regularite του αγώνα (βέλτιστη μέση ωριαία 20 km/h!!!). Στην αρχή ο δρόμος ήταν flat και στεγνός αλλά μια ασάφεια στο road book έκανε οδηγούς και πληρώματα να γυρνάνε γύρω ? γύρω για αρκετή ώρα. Τελικά - και με τη βοήθεια της διοργάνωσης - όλοι βρήκαμε το δρόμο μας έχοντας χάσει τουλάχιστον 15 λεπτά. Μετα από λίγα χιλιόμετρα αφήσαμε (ΚΛΑΨ!!!) τον ωραίο πατημένο χωματόδορομο και μπήκαμε στον πιο κακοτράχαλο δρόμο της Πάρνηθας. Εκεί πλέον κινηθήκαμε πάρα πολύ αργά. (στο δρόμο αυτό πρέπει να μας προσπέρασαν όλα τα αυτοκίνητα του αγώνα). Έπειτα από 15 χλμ το σπαστήρι τελείωσε όχι όμως και τα «βάσανα». Μπροστά μας απλώνονταν 2 τεράστια λούκια. Το RAV χώθηκε μέσα με αποφασιστηκότητα αλλά στην πορεία καταλάβαμε ότι και οι 4 είμαστε μεγάλο βάρος οπότε και λέμε να βγούμε από το αυτοκίνητο αλλά φεύ...η μόνη πόρτα που άνοιγε ήταν η πίσω αριστερά οπότε Σταμάτης και Θρας «κατορθώνουν» να βγουν έξω. Εμείς (με το Μανόλη οδηγό) συνεχίζουμε όταν σε 30 ? 40 μέτρα τα λούκια αποκτούν απύθμενο βάθος. Αν περνάγαμε από εκεί ακόμα θα περιμέναμε να μας ξεκολλήσουν. Γρήγορα και με αποφασηστικότητα (και τεράστια τύχη) το αυτοκίνητο βγαίνει από τα λούκια (απίστευτο πως τα κατάφερε - μπράβο Μανόλη) και συνεχίζει χωρίς πρόβλημα.την πορεία του στον στενό δρόμο, 300 μέτρα όμως παρακάτω μας περίμεναν τα χειρότερα. Καμιά 10αρια αυτοκίνητα έχουν σταματήσει και προσπαθούν να βρουν τον καλύτερο τρόπο για να περάσουν την επόμενη δοκιμασία ? είτε από το δρόμο με τα τεράστια λούκια που δεν μπορείς να τα αποφύγεις - είτε από το διπλανό χωράφι με την απίστευτη λάσπη. Στην έξοδο του σημείου περιμένει ο Αθανασίου με το Defender, βουτηγμένο στη λάσπη και τον εργάτη έτοιμο. Ο ίδιος και αυτός βουτηγμένος στη λάσπη για να βοηθάει (σπρώχνει) τους αγωνιζομένους. Πρώτο δοκιμάζει να περάσει από το δρόμο ένα αγροτικό Mitsubishi (νομίζω L200). Κάνει 20 μέτρα και μετά κάθεται με την κοιλιά και δεν κουνιέται άλλο. Στη συνέχεια ένα Terios με κατάλληλα ελαστικά διαλέγει το χωράφι και περνάει «αέρα». Ακολούθως την ίδια πορεία επιλέγει ένα Freelander και περνάει και αυτό με τις κατάλληλες βοήθειες (σπρώξιμο). Έρχεται η σειρά μας εγώ κατεβαίνω από το αυτοκίνητο, ο Μανόλης μαζεύει φόρα, περνάει από το χωράφι, ξαναμπαίνει στο δρόμο και... μένει εκεί. Εγώ, ο Σταμάτης και ο Αθανασίου (που ήσουν Θρασύβουλε;) σπρώχνουμε με όλη μας την δύναμη, το RAV ξεκολλάει και εγώ τρώω την πιο μεγαλοπρεπή τούμπα της διοργάνωσης μέσα στη λάσπη (τούμπα που μάλλον θα απολαύσουμε και στο DVD του αγώνα). Ο Μανόλης συνεχίζει μόνος του για καμιά 300αριά μέτρα ακόμα αφού ο δρόμος ήταν χάλια και εμείς ακολουθούμε με τα πόδια, μαζεύοντας όσο πιο πολύ λάσπη μπορούμε. Εκεί τελείωνε και το 4ο regularite. Στη συνέχεια η πορεία μας από βατούς χωματόδρομους πήγαινε προς Αυλώνα, ?γιο Μερκούριο και από ?γιο Στέφανο κατέληγε στην πίστα Terradura. Φθάσαμε αρκετή ώρα νωρίτερα αλλά έχοντας φορτωθεί 124 βαθμούς ποινής από το regularite (προτελευταία επίδοση) μαζέψαμε συνολικά 441 οπότε και πέσαμε στη 16η θέση της γενικής.


6η ΕΙΔΙΚΗ - ΤΟ ΤΕΛΟΣ

Η ώρα ήταν 04:00 περίπου όταν ξεκινάγαμε από την πίστα για την 6η ειδική. Αυτή περνούσε πρώτα μέσα από λασπωμένους χωματοδρόμους κάτω από την πίστα. Εκεί ψιλοχαθήκαμε (μαζί με άλλους παρέα ...καταραμένο δέντρο...) . Σε κάποια στροφή και ενώ αναρωτιόμασταν σε ποια τουλίπα του road book βρισκόμασταν πέφτουμε πάνω σε πολύ παχιά λάσπη καλυμμένη με νεράκι και ... κολλάμε. Ο Σταμάτης (οδηγός) κάνει λίγη τραμπάλλα και τελικά το αυτοκίνητο κάθεται με την κοιλιά. Οι υπόλοιποι βγαίνουμε έξω, σπρώχνουμε όσο μπορούμε, μαζεύουμε όση λάσπη ακόμα χωράνε τα μπατζάκια μας και το αυτοκίνητο ξεκολλάει!!!!. Εκεί κάτσαμε και περιμέναμε τον επόμενο αγωνιζόμενο για να δούμε σε ποιο σημείο του road book βρισκόμασταν. Πρώτο αυτοκίνητο που πέρασε ήταν ένα LR90. Αφου τους κάναμε νόημα σταμάτησαν και μας είπαν που βρισκόμασταν (τους ευχαριστούμε θερμά). Τότε μαζεύουν φόρα για να ανέβουν το λασπωμένο ανηφοράκι που ακολουθούσε ? το αυτοκίνητο ξεκινάει κάνει 2-3 μέτρα στην ανηφόρα και πίσω. Κάνει νέα προσπάθεια με τα ίδια όμως αποτελέσματα. Αφού αρχίσαμε να κάνουμε διάφορα σχόλια για τις ικανότητες του LR90 βλέπουμε ότι όταν γκάζωνε γύρναγαν μόνο οι πίσω ρόδες ? είχε ξεχάσει να βάλει τετρακίνηση ( ή ότι άλλο κάνει κάποιος σε ένα LR90). Μετά από αυτή την μικρή παρατήρηση κατάφερε και ανέβηκε μια χαρά το ανηφοράκι. Το ίδιο κάναμε και εμείς... Στη συνέχεια της ειδικής ο Μανόλης αποκοιμήθηκε ακόμα και στους (πάρα πολύ) κακοτράχαλους δρόμους της Πεντέλης (χειρότερους και από της Πάρνηθας) στους οποίους με οδηγό το Σταμάτη πηγαίναμε απελπιστικά αργά (τώρα γιατί λυπόταν το αυτοκίνητο το έκανε, γιατί δεν ήθελε να ξυπνήσει ο Μανόλης το έκανε δεν ξέρω). Αποτέλεσμα της αργής αυτής πορείας μας (δυστηχώς για μας η ειδική αυτή είχε πολυ «λίγα» ασφάλτινα κομμάτια όπου θα μπορούσαμε να καλύψουμε το χρόνο που έιχαμε χάσει) ήταν να αργοπορήσουμε 30 λεπτά (=300 βαθμούς ποινής), να φθάσουμε τους 741 βαθμούς και να πέσουμε στην 22η θέση.


ΠΡΩΪΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ - 7η ΕΙΔΙΚΗ

Το ξημέρωμα μας βρήκε στη Πεντέλη να απολαμβάνουμε το καφεδάκι μας με θέα από τη μια στην Αθήνα και από την άλλη στον Ευβοϊκό ?ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!. Ο Μανόλης ακόμα κοιμόταν - κάποια στιγμή όμως ξύπνησε και μας ζήτησε πρωινό στο κρεβάτι ? πράγμα που βέβαια συνάντησε την άρνηση και την χλεύη εκ μέρους μας. Έλα όμως που το αίμα νερό δεν γίνεται οπότε και ο Σταμάτης προσφέρθηκε να πάει να του φέρει την πορτοκαλάδα που ζήτησε. Ώσπου να γυρίσει όμως, ο Μανόλης πάλι αποκοιμήθηκε...
Η ειδική ξεκίναγε από Πεντέλη και μέσα από χωματοδρόμους και κάποια καλντερίμια κατέβαινε προς Αττική οδό. Σε κάποιο σημείο με τσιμέντο (και οδηγό εμένα) η πίσω ανάρτηση τινάχθηκε λίγο απότομα, ο Μανόλης ξύπνησε και αφού συνειδητοποίησησε ότι δεν είμαστε σε κάποιο αεροπλάνο που πέφτει ζήτησε την προτοκαλάδα του...
Με τον Μανόλη πλέον σε πλήρη διάυγεια πνεύματος και σώματος η διαδρομή από Αττική οδό, συνέχιζε σε Λεωφόρο Λαυρίου και από εκεί λίγο μετά την Κερατέα ξανάπιανε (καλούς) χωματοδρόμους στα βουνά πάνω από το Λαύριο. Από εκεί αφού περάσαμε από κάποια σημεία με εκπληκτική θέα προς Λαύριο και Μακρόνησο καταλήξαμε στο τελευταίο ΣΕΧ (αρκετά νωρίτερα) κάπου στο Σούνιο.


8η ΕΙΔΙΚΗ - ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ

Καμιά ώρα αργότερα ξεκινάγαμε για το τελευταίο σκέλος με οδηγό τον - σε πλήρη φόρμα - Μανόλη και συνοδηγό τον Θρασύβουλο. Η διαδρομή από βατούς χωματοδρόμους, πέρασε στα βουνά πάνω από το Λαγονήσι (εκπληκτική θέα) και μετά μέσα από ένα απίστευτο σύμπλεγμα χωματόδρομων (ευτυχώς το road book ήταν σαφέστατο) κατέληγε στη Βάρης - Κορωπίου με κατεύθυνση προς Βάρη. Αμέσως μετά τη σχολή Ευελπίδων κόψαμε δεξιά, ανεβήκαμε τον Υμηττό και από ένα όμορφο δασικό καταλήξαμε στο Πανόραμα Βούλας. Από εκεί μέσω Βουλιαγμένης - Βασ. Σοφίας ? Πανεπιστημίου φθάσαμε στην Καβάλας όπου και ο τερματισμός. Το RAV μας τα είχε καταφέρει!!!


ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ

- Τελικά τερματίσαμε 22οι στη γενική και 6οι (από 9) στην κατηγορία SUV.
- Το 24 Ώρες σε αριθμούς: 53 δηλωμένες συμμετοχές, 48 εκκινήσαντες, 38 τερματίσαντες. 560 χιλιόμετρα, 8 ειδικές, 4 regularite
- Η διοργάνωση ήταν πάρα πολύ καλή, περάσαμε πολύ καλά, το road book είχε κάποιες μικρές ασάφειες (πιστεύω αναποφευκτές σε τέτοιου μεγέθους αγώνα), του χρόνου θα ξαναπάμε με τα Jimny
- Απολογισμός «ζημιών».
o Τσιμούχα μπροστινού δεξιού ημιαξόνιου.
o Τσαλακωμένο (αρκετά) το πίσω μέρος της εξάτμισης
o Αλλαγή συμπλέκτη (ε θα τον άλλαζε κάποια στιγμή ούτως ή άλλως)
o Βουλωμένη αποχέτευση στο βενζινάδικο που πήγαμε το αυτοκίνητο για πλύσιμο.
Ευτυχώς αυτή τη φορά δεν χάσαμε κανένα από τους 2 αριθμούς του αυτοκινήτου...

Αποσυνδεδεμένος teacher

  • Jimny
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
  • OWC
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 16, 2006, 15:55 »
Προς πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας, γιατί μερικοί εξακολουθούν να τα λένε όπως θέλουν.

αφού πήραμε και οι 2 τις σχετικές «εγκρίσεις» από τα αρμόδια όργανα (βλέπε συζήγους και παιδιά)

Τι προτότυπο #1!  lol
Να επισημάνω και την εξαιρετική ορθογραφική αίσθηση του (συζήγους) madmax, προϊόν της εξαίρετης φιλίας που τον συνέδεε σαν μαθητή με τη φιλόλογο του (τσιράκι).

Το Jimny μου υπέφερε ακόμα από ένα επιπόλαιο «τραυματισμό»

Τι προτότυπο #2! 


και οι 4 μαζί αποτελούσαμε μια πολύ σεβαστή μάζα (περίπου 400 Kgs)

Speak for yourself! Μόνο κάποιος θέλει να επονομάζεται Fat Boy.

ένα πτυοσκάπανο (ιδανικό για δημιουργία πύργων με άμμο)

Σαν αυτών που έχτιζαν οι οπαδοί της μουχλόχρωμης ομάδας (ΠΑΟ) για διπλό στο Καραϊσκάκη!
Παρεπιτπόντως -12 βαθμούς ούτε στο Νευροκόπι δεν έχει αυτήν την εποχή  lol

Μοναδική άσχημη στιγμή ήταν όταν ένα μαύρο Land Rover (δεν συγκράτησα το νούμερο) προφανώς καθυστερημένο, ερχόταν με τα χίλια από πίσω και αναβόσβυνε τα φώτα για να τον αφήσουμε να περάσει σε μέρος που κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο (παρά μόνο αν σταματούσαμε τελείως). Τελικά μας προσπέρασε στο χειρότερο σημείο (πάνω σε μια στενή στροφή) και φυσικά στα πλαίσια του ευ? αγωνίζεσθε άκουσε τα εξ αμάξης συνοδεύομενα από τις γνωστές ελληνικότατες χειρονομίες.

Μόνο ο unfair, βωμολόχος και επικίνδυνος οδηγός madmax  b53 (μέσα τη γλώσσα ρε!) ξεπέρασε τα όρια. Οι υπόλοιποι ούτε ασχοληθήκαμε.


σε μια στροφή μάλιστα με οδηγό εμένα παραλίγο να αποκτήσουμε ερωτική σχέση με κάτι βραχάκια

Και να ήταν η πρώτη ή τελευταία φορά που είδαμε τη ζωή να περνά από μπροστά μας με το συγκεκριμένο οδηγό...


Το RAV χώθηκε μέσα με αποφασιστηκότητα αλλά στην πορεία καταλάβαμε ότι και οι 4 είμαστε μεγάλο βάρος οπότε και λέμε να βγούμε από το αυτοκίνητο αλλά φεύ...η μόνη πόρτα που άνοιγε ήταν η πίσω αριστερά οπότε Σταμάτης και Θρας «κατορθώνουν» να βγουν έξω. Εμείς (με το Μανόλη οδηγό) συνεχίζουμε...

Η λέξη "ρίψασπις" επιτέλους αποκτά νόημα.


Εγώ, ο Σταμάτης και ο Αθανασίου (που ήσουν Θρασύβουλε;) σπρώχνουμε με όλη μας την δύναμη, το RAV ξεκολλάει και εγώ τρώω την πιο μεγαλοπρεπή τούμπα της διοργάνωσης μέσα στη λάσπη (τούμπα που μάλλον θα απολαύσουμε και στο DVD του αγώνα).

Προφανώς όταν κάποιος είναι με τα μούτρα στη λάσπη, δε μπορεί να δει τι γίνεται τριγύρω. Κυρίως όταν μέλημα του είναι να αποσοβήσει (όπως και κατάφερε)  την διαπομπή του μέσω του DVD, όπου περιέργως έλειπε η συγκεκριμένη λασποφαγία του madmax...  0_21


Από εκεί αφού περάσαμε από κάποια σημεία με εκπληκτική θέα προς Λαύριο και Μακρόνησο καταλήξαμε στο τελευταίο ΣΕΧ (αρκετά νωρίτερα) κάπου στο Σούνιο....
Καμιά ώρα αργότερα ξεκινάγαμε για το τελευταίο σκέλος με οδηγό τον - σε πλήρη φόρμα - Μανόλη και συνοδηγό τον Θρασύβουλο. Η διαδρομή από βατούς χωματοδρόμους, πέρασε στα βουνά πάνω από το Λαγονήσι (εκπληκτική θέα) και μετά μέσα από ένα απίστευτο σύμπλεγμα χωματόδρομων (ευτυχώς το road book ήταν σαφέστατο) κατέληγε στη Βάρης - Κορωπίου με κατεύθυνση προς Βάρη. Αμέσως μετά τη σχολή Ευελπίδων κόψαμε δεξιά, ανεβήκαμε τον Υμηττό και από ένα όμορφο δασικό καταλήξαμε στο Πανόραμα Βούλας. Από εκεί μέσω Βουλιαγμένης - Βασ. Σοφίας ? Πανεπιστημίου φθάσαμε στην Καβάλας όπου και ο τερματισμός. Το RAV μας τα είχε καταφέρει!!!

Οταν κάποιοι αγωνιζόμασταν να τερματίσουμε, ο madmax απολάμβανε τη θέα.
Αλήθεια, δεν θα ήταν ωραία να είχαμε ένα σπίτι εκεί;  ha3


Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 16, 2006, 16:52 »
Σαν αυτών που έχτιζαν οι οπαδοί της μουχλόχρωμης ομάδας (ΠΑΟ) για διπλό στο Καραϊσκάκη!
Παρεπιτπόντως -12 βαθμούς ούτε στο Νευροκόπι δεν έχει αυτήν την εποχή  lol

Δικός μου lol lol lol lol

Kαι κρασιά DA PIPA έχουμε  yah yah yah yah yah yah yah yah yah ------> www.vinhos.online.pt/db/dvf.asp?id=1102
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος madmax

  • Jimny
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 17, 2006, 11:00 »
Προς πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας, γιατί μερικοί εξακολουθούν να τα λένε όπως θέλουν.

αφού πήραμε και οι 2 τις σχετικές «εγκρίσεις» από τα αρμόδια όργανα (βλέπε συζήγους και παιδιά)

Τι προτότυπο #1!  lol
Να επισημάνω και την εξαιρετική ορθογραφική αίσθηση του (συζήγους) madmax, προϊόν της εξαίρετης φιλίας που τον συνέδεε σαν μαθητή με τη φιλόλογο του (τσιράκι).
φιλόλογο του..... Δασκαλάκο τι απέγινε ο τόνος στη λήγουσα;;;;

Το Jimny μου υπέφερε ακόμα από ένα επιπόλαιο «τραυματισμό»

Τι προτότυπο #2! 

Τι να κάμωμε έχουμε σύζηγο σιδεροφάγο  ::)  ::)  ::)

και οι 4 μαζί αποτελούσαμε μια πολύ σεβαστή μάζα (περίπου 400 Kgs)

Speak for yourself! Μόνο κάποιος θέλει να επονομάζεται Fat Boy.
Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις!!!!

(και σε μεγαλύτερη ανάλυση)
http://www.athex.gr/Advertisments/test/24HrsFinish.gif


ένα πτυοσκάπανο (ιδανικό για δημιουργία πύργων με άμμο)

Σαν αυτών που έχτιζαν οι οπαδοί της μουχλόχρωμης ομάδας (ΠΑΟ) για διπλό στο Καραϊσκάκη!
Παρεπιτπόντως -12 βαθμούς ούτε στο Νευροκόπι δεν έχει αυτήν την εποχή  lol

ΑΣΧΕΤΟ!!!!!!!!!   
ΠΑΥΛΟ ΘΕΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μοναδική άσχημη στιγμή ήταν όταν ένα μαύρο Land Rover (δεν συγκράτησα το νούμερο) προφανώς καθυστερημένο, ερχόταν με τα χίλια από πίσω και αναβόσβυνε τα φώτα για να τον αφήσουμε να περάσει σε μέρος που κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο (παρά μόνο αν σταματούσαμε τελείως). Τελικά μας προσπέρασε στο χειρότερο σημείο (πάνω σε μια στενή στροφή) και φυσικά στα πλαίσια του ευ? αγωνίζεσθε άκουσε τα εξ αμάξης συνοδεύομενα από τις γνωστές ελληνικότατες χειρονομίες.

Μόνο ο unfair, βωμολόχος και επικίνδυνος οδηγός madmax  b53 (μέσα τη γλώσσα ρε!) ξεπέρασε τα όρια. Οι υπόλοιποι ούτε ασχοληθήκαμε.
ΝΑ ΡΕ Μ@Λ.....@!!!!!!     agr agr agr agr agr

σε μια στροφή μάλιστα με οδηγό εμένα παραλίγο να αποκτήσουμε ερωτική σχέση με κάτι βραχάκια

Και να ήταν η πρώτη ή τελευταία φορά που είδαμε τη ζωή να περνά από μπροστά μας με το συγκεκριμένο οδηγό...
Ομιλείς εσύ που έχεις "οδηγήσει" ανθρώπους να φιλούν το χώμα αφού βγήκανε σώοι από το αυτοκίνητό σου;;;


Το RAV χώθηκε μέσα με αποφασιστηκότητα αλλά στην πορεία καταλάβαμε ότι και οι 4 είμαστε μεγάλο βάρος οπότε και λέμε να βγούμε από το αυτοκίνητο αλλά φεύ...η μόνη πόρτα που άνοιγε ήταν η πίσω αριστερά οπότε Σταμάτης και Θρας «κατορθώνουν» να βγουν έξω. Εμείς (με το Μανόλη οδηγό) συνεχίζουμε...

Η λέξη "ρίψασπις" επιτέλους αποκτά νόημα.

Τίνα κατηγορείς teacherάκο, υμείς εξέλθατε του  τροχοφόρου!!!!
Εγώ, ο Σταμάτης και ο Αθανασίου (που ήσουν Θρασύβουλε;) σπρώχνουμε με όλη μας την δύναμη, το RAV ξεκολλάει και εγώ τρώω την πιο μεγαλοπρεπή τούμπα της διοργάνωσης μέσα στη λάσπη (τούμπα που μάλλον θα απολαύσουμε και στο DVD του αγώνα).

Προφανώς όταν κάποιος είναι με τα μούτρα στη λάσπη, δε μπορεί να δει τι γίνεται τριγύρω. Κυρίως όταν μέλημα του είναι να αποσοβήσει (όπως και κατάφερε)  την διαπομπή του μέσω του DVD, όπου περιέργως έλειπε η συγκεκριμένη λασποφαγία του madmax...  0_21
Βλέπε σχετικά αποδεικτικά  >:D  >:D  >:D
http://www.athex.gr/Advertisments/test/24ΗoursFall.mpg

Από εκεί αφού περάσαμε από κάποια σημεία με εκπληκτική θέα προς Λαύριο και Μακρόνησο καταλήξαμε στο τελευταίο ΣΕΧ (αρκετά νωρίτερα) κάπου στο Σούνιο....
Καμιά ώρα αργότερα ξεκινάγαμε για το τελευταίο σκέλος με οδηγό τον - σε πλήρη φόρμα - Μανόλη και συνοδηγό τον Θρασύβουλο.................Το RAV μας τα είχε καταφέρει!!!

Οταν κάποιοι αγωνιζόμασταν να τερματίσουμε, ο madmax απολάμβανε τη θέα.
Αλήθεια, δεν θα ήταν ωραία να είχαμε ένα σπίτι εκεί;  ha3
Σιγά τον αγώνα ρε, βολτούλα κάναμε πια εκεί...



Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 17, 2006, 12:06 »
Απορία....
Γιατί στην συγκεκριμένη φωτό έχετε απομακρυνθεί απο τον Μανόλη??? :o
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος madmax

  • Jimny
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 17, 2006, 12:33 »
Απορία....
Γιατί στην συγκεκριμένη φωτό έχετε απομακρυνθεί απο τον Μανόλη??? :o
Εκείνη την ημέρα ήμασταν τσακωμένοι (καλά μα πώς έγινε αυτό;!;!  :o  :o  :o  :o )  γιατί την προηγούμενη νύχτα -νωρίς γιατί μετά κοιμήθηκε  yah  yah  yah - δεν ήθελε να οδηγήσει 22' και 32'' λιγότερο από τους υπόλοιπους... u10 u10


ΥΓ. Συν το γεγονός ότι εγώ ποτέ δεν ξέχασα ότι στην 1η Προκαταρτική των Αγγλικών (το 1977 ή 78) μαρτύρησε στην "κυρία"  ότι  αντέγραφα στην ορθογραφία!!!!!
 k_ni  k_ni  k_ni

Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 17, 2006, 18:35 »
Απορία....
Γιατί στην συγκεκριμένη φωτό έχετε απομακρυνθεί απο τον Μανόλη??? :o
Εκείνη την ημέρα ήμασταν τσακωμένοι (καλά μα πώς έγινε αυτό;!;!  :o  :o  :o  :o )  γιατί την προηγούμενη νύχτα -νωρίς γιατί μετά κοιμήθηκε  yah  yah  yah - δεν ήθελε να οδηγήσει 22' και 32'' λιγότερο από τους υπόλοιπους... u10 u10


ΥΓ. Συν το γεγονός ότι εγώ ποτέ δεν ξέχασα ότι στην 1η Προκαταρτική των Αγγλικών (το 1977 ή 78) μαρτύρησε στην "κυρία"  ότι  αντέγραφα στην ορθογραφία!!!!!
 k_ni  k_ni  k_ni
Γιατί ρε μπαγάσα... δεν αντέγραφες ??? Δεν το κατάλαβα....
Το σωστό σωστό.
manna

Αποσυνδεδεμένος manolis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 103
  • Φύλο: Άντρας
    • Χώρος Σ.Μ. Α.Ε.
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 17, 2006, 18:41 »
Εχω να κάνω τρεις παρατηρήσεις μετά απο λεπτομερή εξέταση του video.

1. Παρατηρήσατε όλοι ΠΩΣ ΟΔΗΓΑΕΙ ένας ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ 4Χ4 οδηγός... αστεράτα και βγάζει την υπόλοιπη ομάδα απο το βούρκο (της χαμηλής βαθμολογίας) που την είχε βάλει ο αλεκουλίνος...
Παρατηρήσατε όλοι φυσικά τις κραυγές έκπληξης του πλήθους "Μπράβο ρεεεε" που αυθόρμητα μετά απο τέτοιο ξελάσπωμα φώναζαν ....

2. Πρέπει να ομολογήσω teacher πως έμεινα έκπληκτος.... Ο αλέκος για πρώτη φορά είπε μια αλήθεια, δεν ήσουν εκεί.....
Φυσικά πρέπει να επισημάνω το γεγονός πως ήμουν στην θέση του οδηγού και δεν μπορώ να ξέρω ποιοι με σπρώχναν ...

3. Ξέροντας πόσο μπαγάσας είναι ο αλέκος όμως παρατήρησα και το άλλο... το video κόβεται κάπου στην μέση. Μήπως στην συγκεκριμένη θέση υπήρχε και ο θρας μέσα και ο Κος Αλέκος έκοψε - έραψε για να διαμορφώσει την κατάσταση όπως το επιθυμεί ? Λέω μήπως ?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2006, 18:43 από manolis »
manna

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος teacher

  • Jimny
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
  • OWC
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 17, 2006, 21:44 »
Αυτό το παιδί, 20 χρόνια που τον ξέρω αρνείται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και ζει μέσα στον ψεύτικο κόσμο που έχει δημιουργήσει...  u22
Οχι τίποτα, αλλά χαραμίζουμε το χρόνο μας ασχολούμενοι με τις γνωστές ύβρεις του.


Προς πλήρη αποκατάσταση της αλήθειας, γιατί μερικοί εξακολουθούν να τα λένε όπως θέλουν.
αφού πήραμε και οι 2 τις σχετικές «εγκρίσεις» από τα αρμόδια όργανα (βλέπε συζήγους και παιδιά)
Τι προτότυπο #1!  lol
Να επισημάνω και την εξαιρετική ορθογραφική αίσθηση του (συζήγους) madmax, προϊόν της εξαίρετης φιλίας που τον συνέδεε σαν μαθητή με τη φιλόλογο του (τσιράκι).
φιλόλογο του..... Δασκαλάκο τι απέγινε ο τόνος στη λήγουσα;;;;


?λλο τυπογραφικό και άλλο ορθογραφικό λάθος madmax. Εντυπωσιακό πάντως το ότι ξεχωρίζεις ακόμα λήγουσα από την παραλήγουσα. Σου έκανε ιδιαίτερα στην κλαδική η Κλειδωνοπούλου; Γιατί στο μάθημα η μόνη της ασχολία μαζί του ήταν στους βαθμούς...



και οι 4 μαζί αποτελούσαμε μια πολύ σεβαστή μάζα (περίπου 400 Kgs)

Speak for yourself! Μόνο κάποιος θέλει να επονομάζεται Fat Boy.
Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις!!!!

(και σε μεγαλύτερη ανάλυση)
http://www.athex.gr/Advertisments/test/24HrsFinish.gif


Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις!!!!



Μανόλη, ευχαριστώ για τη φωτό.

ένα πτυοσκάπανο (ιδανικό για δημιουργία πύργων με άμμο)

Σαν αυτών που έχτιζαν οι οπαδοί της μουχλόχρωμης ομάδας (ΠΑΟ) για διπλό στο Καραϊσκάκη!
Παρεπιτπόντως -12 βαθμούς ούτε στο Νευροκόπι δεν έχει αυτήν την εποχή  lol

ΑΣΧΕΤΟ!!!!!!!!!   
ΠΑΥΛΟ ΘΕΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

 b_231


Μοναδική άσχημη στιγμή ήταν όταν ένα μαύρο Land Rover (δεν συγκράτησα το νούμερο) προφανώς καθυστερημένο, ερχόταν με τα χίλια από πίσω και αναβόσβυνε τα φώτα για να τον αφήσουμε να περάσει σε μέρος που κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο (παρά μόνο αν σταματούσαμε τελείως). Τελικά μας προσπέρασε στο χειρότερο σημείο (πάνω σε μια στενή στροφή) και φυσικά στα πλαίσια του ευ? αγωνίζεσθε άκουσε τα εξ αμάξης συνοδεύομενα από τις γνωστές ελληνικότατες χειρονομίες.
Μόνο ο unfair, βωμολόχος και επικίνδυνος οδηγός madmax  b53 (μέσα τη γλώσσα ρε!) ξεπέρασε τα όρια. Οι υπόλοιποι ούτε ασχοληθήκαμε.
ΝΑ ΡΕ Μ@Λ.....@!!!!!!     agr agr agr agr agr

Τι επίπεδο Θεέ μου. τσ, τσ, τσ, τσ. Και να φανταστείς ότι είναι πατέρας δύο ανήλικων παιδιών. Τα κακόμοιρα. t146


σε μια στροφή μάλιστα με οδηγό εμένα παραλίγο να αποκτήσουμε ερωτική σχέση με κάτι βραχάκια
Και να ήταν η πρώτη ή τελευταία φορά που είδαμε τη ζωή να περνά από μπροστά μας με το συγκεκριμένο οδηγό...
Ομιλείς εσύ που έχεις "οδηγήσει" ανθρώπους να φιλούν το χώμα αφού βγήκανε σώοι από το αυτοκίνητό σου;;;

Ποτέ δεν είχες αρ*ίδια ούτως ή άλλως. Μια ζωή κοτούλα. Γι΄αυτό δεν έμαθες και ποτέ να οδηγάς  b53 (μέσα τη γλώσσα ρε!)


Το RAV χώθηκε μέσα με αποφασιστηκότητα αλλά στην πορεία καταλάβαμε ότι και οι 4 είμαστε μεγάλο βάρος οπότε και λέμε να βγούμε από το αυτοκίνητο αλλά φεύ...η μόνη πόρτα που άνοιγε ήταν η πίσω αριστερά οπότε Σταμάτης και Θρας «κατορθώνουν» να βγουν έξω. Εμείς (με το Μανόλη οδηγό) συνεχίζουμε...
Η λέξη "ρίψασπις" επιτέλους αποκτά νόημα.
Τίνα κατηγορείς teacherάκο, υμείς εξέλθατε του  τροχοφόρου!!!!

Δεν περίμενα στα προηγουμένως αναφερθέντα μαθήματα εντός κλαδικής (η κυβέρνηση μας... - θυμάσαι) να μάθαινες τη λέξη 'ρίψασπις'. Έστω και καθυστερημένα, μάθε ότι ρίψασπις είναι αυτός που αποφεύγει τη μάχη, ο φυγόμαχος. Αυτός για παράδειγμα που δε βγαίνει έξω στο κρύο και τη λάσπη, αλλά κάθεται στο ζεστό καθισματάκι του, γιατί και καλά δε μπορεί να βγει. Class dismissed


Εγώ, ο Σταμάτης και ο Αθανασίου (που ήσουν Θρασύβουλε;) σπρώχνουμε με όλη μας την δύναμη, το RAV ξεκολλάει και εγώ τρώω την πιο μεγαλοπρεπή τούμπα της διοργάνωσης μέσα στη λάσπη (τούμπα που μάλλον θα απολαύσουμε και στο DVD του αγώνα).
Προφανώς όταν κάποιος είναι με τα μούτρα στη λάσπη, δε μπορεί να δει τι γίνεται τριγύρω. Κυρίως όταν μέλημα του είναι να αποσοβήσει (όπως και κατάφερε)  την διαπομπή του μέσω του DVD, όπου περιέργως έλειπε η συγκεκριμένη λασποφαγία του madmax...  0_21
Βλέπε σχετικά αποδεικτικά  >:D  >:D  >:D
http://www.athex.gr/Advertisments/test/24ΗoursFall.mpg

Όπως είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς από το βίντεο, η σκηνή αρχίζει από το μέρος που σκουπίζεται ο madmax, για να μη πω ο mudglue. Παραδέχομαι όμως ταπεινά ένα μεγάλο μου λάθος. Οταν έπεσε μπροστά μου (και φυσικά εμπόδιζε λόγω όγκου -Fat boy γαρ) να συνεχίσω, που δεν χρειαζόταν κιόλας, μιας και το αυτοκίνητο ήδη 'πατούσε', δεν πάτησα τα μούτρα του στη λάσπη ώς όφειλα. Συγγνώμη από όλους.


Από εκεί αφού περάσαμε από κάποια σημεία με εκπληκτική θέα προς Λαύριο και Μακρόνησο καταλήξαμε στο τελευταίο ΣΕΧ (αρκετά νωρίτερα) κάπου στο Σούνιο....
Καμιά ώρα αργότερα ξεκινάγαμε για το τελευταίο σκέλος με οδηγό τον - σε πλήρη φόρμα - Μανόλη και συνοδηγό τον Θρασύβουλο.................Το RAV μας τα είχε καταφέρει!!!
Οταν κάποιοι αγωνιζόμασταν να τερματίσουμε, ο madmax απολάμβανε τη θέα.
Αλήθεια, δεν θα ήταν ωραία να είχαμε ένα σπίτι εκεί;  ha3
Σιγά τον αγώνα ρε, βολτούλα κάναμε πια εκεί...

Κάποιοι όλο τον αγώνα κάναν βολτούλα.  b53 (μέσα τη γλώσσα ρε!). Ευτυχώς υπάρχαν και οι άλλοι τρεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2006, 21:48 από teacher »

Αποσυνδεδεμένος madmax

  • Jimny
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:40 »
Αυτό το παιδί, 20 χρόνια που τον ξέρω αρνείται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και ζει μέσα στον ψεύτικο κόσμο που έχει δημιουργήσει...  u22
Οχι τίποτα, αλλά χαραμίζουμε το χρόνο μας ασχολούμενοι με τις γνωστές ύβρεις του.

?λλο τυπογραφικό και άλλο ορθογραφικό λάθος madmax. Εντυπωσιακό πάντως το ότι ξεχωρίζεις ακόμα λήγουσα από την παραλήγουσα. Σου έκανε ιδιαίτερα στην κλαδική η Κλειδωνοπούλου; Γιατί στο μάθημα η μόνη της ασχολία μαζί του ήταν στους βαθμούς...

Όσα δεν φτάνει η αλεπού....

και οι 4 μαζί αποτελούσαμε μια πολύ σεβαστή μάζα (περίπου 400 Kgs)

Speak for yourself! Μόνο κάποιος θέλει να επονομάζεται Fat Boy.
Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις!!!!

(και σε μεγαλύτερη ανάλυση)
http://www.athex.gr/Advertisments/test/24HrsFinish.gif

Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις!!!!

Μανόλη, ευχαριστώ για τη φωτό.

Γιατί δεν έβαζες μία του Οβελίξ καλύτερα;;;
Μοναδική άσχημη στιγμή ήταν όταν ένα μαύρο Land Rover (δεν συγκράτησα το νούμερο) προφανώς καθυστερημένο, ερχόταν με τα χίλια από πίσω και αναβόσβυνε τα φώτα για να τον αφήσουμε να περάσει σε μέρος που κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο (παρά μόνο αν σταματούσαμε τελείως). Τελικά μας προσπέρασε στο χειρότερο σημείο (πάνω σε μια στενή στροφή) και φυσικά στα πλαίσια του ευ? αγωνίζεσθε άκουσε τα εξ αμάξης συνοδεύομενα από τις γνωστές ελληνικότατες χειρονομίες.
Μόνο ο unfair, βωμολόχος και επικίνδυνος οδηγός madmax  b53 (μέσα τη γλώσσα ρε!) ξεπέρασε τα όρια. Οι υπόλοιποι ούτε ασχοληθήκαμε.
ΝΑ ΡΕ Μ@Λ.....@!!!!!!     agr agr agr agr agr

Τι επίπεδο Θεέ μου. τσ, τσ, τσ, τσ. Και να φανταστείς ότι είναι πατέρας δύο ανήλικων παιδιών. Τα κακόμοιρα. t146
.....
Ποτέ δεν είχες αρ*ίδια ούτως ή άλλως. Μια ζωή κοτούλα. Γι΄αυτό δεν έμαθες και ποτέ να οδηγάς  b53 (μέσα τη γλώσσα ρε!)
Ενώ ο δάσκαλος σκίζει σε λεξιλόγιο....
? να και η photo με τους απελπισμένους νέους να φιλάνε το χώμα μετά την "ανάβαση" στον Υμηττό!

http://www.athex.gr/Advertisments/test/ThanxGodBig.jpg

Το RAV χώθηκε μέσα με αποφασιστηκότητα αλλά στην πορεία καταλάβαμε ότι και οι 4 είμαστε μεγάλο βάρος οπότε και λέμε να βγούμε από το αυτοκίνητο αλλά φεύ...η μόνη πόρτα που άνοιγε ήταν η πίσω αριστερά οπότε Σταμάτης και Θρας «κατορθώνουν» να βγουν έξω. Εμείς (με το Μανόλη οδηγό) συνεχίζουμε...
Η λέξη "ρίψασπις" επιτέλους αποκτά νόημα.
Τίνα κατηγορείς teacherάκο, υμείς εξέλθατε του  τροχοφόρου!!!!

Δεν περίμενα στα προηγουμένως αναφερθέντα μαθήματα εντός κλαδικής (η κυβέρνηση μας... - θυμάσαι) να μάθαινες τη λέξη 'ρίψασπις'. Έστω και καθυστερημένα, μάθε ότι ρίψασπις είναι αυτός που αποφεύγει τη μάχη, ο φυγόμαχος. Αυτός για παράδειγμα που δε βγαίνει έξω στο κρύο και τη λάσπη, αλλά κάθεται στο ζεστό καθισματάκι του, γιατί και καλά δε μπορεί να βγει. Class dismissed

Καλά εσύ δεν ήσουν αυτός που έφυγε;; ... και σε χάσαμε μάλιστα μετά , όπως μας δείχνει και το video βέβαια...

Εγώ, ο Σταμάτης και ο Αθανασίου (που ήσουν Θρασύβουλε;) σπρώχνουμε με όλη μας την δύναμη, το RAV ξεκολλάει και εγώ τρώω την πιο μεγαλοπρεπή τούμπα της διοργάνωσης μέσα στη λάσπη (τούμπα που μάλλον θα απολαύσουμε και στο DVD του αγώνα).
Προφανώς όταν κάποιος είναι με τα μούτρα στη λάσπη, δε μπορεί να δει τι γίνεται τριγύρω. Κυρίως όταν μέλημα του είναι να αποσοβήσει (όπως και κατάφερε)  την διαπομπή του μέσω του DVD, όπου περιέργως έλειπε η συγκεκριμένη λασποφαγία του madmax...  0_21
Βλέπε σχετικά αποδεικτικά  >:D  >:D  >:D
http://www.athex.gr/Advertisments/test/24ΗoursFall.mpg

Όπως είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς από το βίντεο, η σκηνή αρχίζει από το μέρος που σκουπίζεται ο madmax, για να μη πω ο mudglue. Παραδέχομαι όμως ταπεινά ένα μεγάλο μου λάθος. Οταν έπεσε μπροστά μου (και φυσικά εμπόδιζε λόγω όγκου -Fat boy γαρ) να συνεχίσω, που δεν χρειαζόταν κιόλας, μιας και το αυτοκίνητο ήδη 'πατούσε', δεν πάτησα τα μούτρα του στη λάσπη ώς όφειλα. Συγγνώμη από όλους.
Ξέρουμε τα αισθήματά σου από παλιά!!

http://www.athex.gr/Advertisments/test/RunOverBig.jpg

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2006, 11:44 από madmax »

Αποσυνδεδεμένος madmax

  • Jimny
  • Μηνύματα: 51
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:47 »
Εχω να κάνω τρεις παρατηρήσεις μετά απο λεπτομερή εξέταση του video.

1. Παρατηρήσατε όλοι ΠΩΣ ΟΔΗΓΑΕΙ ένας ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ 4Χ4 οδηγός... αστεράτα και βγάζει την υπόλοιπη ομάδα απο το βούρκο (της χαμηλής βαθμολογίας) που την είχε βάλει ο αλεκουλίνος...
Παρατηρήσατε όλοι φυσικά τις κραυγές έκπληξης του πλήθους "Μπράβο ρεεεε" που αυθόρμητα μετά απο τέτοιο ξελάσπωμα φώναζαν ....

2. Πρέπει να ομολογήσω teacher πως έμεινα έκπληκτος.... Ο αλέκος για πρώτη φορά είπε μια αλήθεια, δεν ήσουν εκεί.....
Φυσικά πρέπει να επισημάνω το γεγονός πως ήμουν στην θέση του οδηγού και δεν μπορώ να ξέρω ποιοι με σπρώχναν ...

3. Ξέροντας πόσο μπαγάσας είναι ο αλέκος όμως παρατήρησα και το άλλο... το video κόβεται κάπου στην μέση. Μήπως στην συγκεκριμένη θέση υπήρχε και ο θρας μέσα και ο Κος Αλέκος έκοψε - έραψε για να διαμορφώσει την κατάσταση όπως το επιθυμεί ? Λέω μήπως ?

1. ΕΕΕΕΕΕ!! Αυτός που ζητωκραυγάζει είναι ο αδελφός σου  ;D  ;D  ;D
2. ...
3. To videaκι είναι αυτούσιο από το DVD...απλά οι άνθρωποι κόψανε τη "φάση" της τούμπας!!!! ;D  ;D  ;D

Αποσυνδεδεμένος teacher

  • Jimny
  • Μηνύματα: 11
  • Φύλο: Άντρας
  • OWC
Απ: 24 ΩΡΕΣ ΑΤΤΙΚΗ - 13/14-3-2004 (ΑΛΛΙΩΣ 4 ΧΟΝΤΡΟΙ ΣΕ 1 RAV)
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 20, 2006, 14:42 »
Αυτό το παιδί, 20 χρόνια που τον ξέρω αρνείται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και ζει μέσα στον ψεύτικο κόσμο που έχει δημιουργήσει...  u22
Οχι τίποτα, αλλά χαραμίζουμε το χρόνο μας ασχολούμενοι με τις γνωστές ύβρεις του.

?λλο τυπογραφικό και άλλο ορθογραφικό λάθος madmax. Εντυπωσιακό πάντως το ότι ξεχωρίζεις ακόμα λήγουσα από την παραλήγουσα. Σου έκανε ιδιαίτερα στην κλαδική η Κλειδωνοπούλου; Γιατί στο μάθημα η μόνη της ασχολία μαζί του ήταν στους βαθμούς...

Όσα δεν φτάνει η αλεπού....

Ποιά δεν φτάνει η αλεπού; Που σε αντικειμένικές εξετάσεις έφτασες μόνο μέχρι τη Λάρισα; Και αναγκάστηκες να χρυσώσεις τον Κορέλα μπας και πάρεις ένα ψευδοπτυχίο από το WC College;

 87

Γιατί δεν έβαζες μία του Οβελίξ καλύτερα;;;

Ξέχασες (επιλεκτικά φυσικά) τον περιβόητο βράχο της άμυνας


Ενώ ο δάσκαλος σκίζει σε λεξιλόγιο....
? να και η photo με τους απελπισμένους νέους να φιλάνε το χώμα μετά την "ανάβαση" στον Υμηττό!

...
Καλά εσύ δεν ήσουν αυτός που έφυγε;; ... και σε χάσαμε μάλιστα μετά , όπως μας δείχνει και το video βέβαια...
...
Ξέρουμε τα αισθήματά σου από παλιά!!
...


Με στημένες φωτογραφίες και μονταρισμένα βίντεο, ποιόν μπορείς να πείσεις από αυτούς που σε ξέρουν; Ολοι καταλαβαίνουν ότι αν δεν ήταν στημένες οι φωτό, θα το είχα πατήσει το γκάζι. Ξανά συγγνώμη από όλους που δεν το έκανα τότε. Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος.

 u10