θελω να αλαξω τακακια να βαλω πιο μαλακη παστα γιατι τα μαμα ειναι πολη σκληρα,και να αλλαξω δισκοπλακες ξερει κανεις να μου πει μαρκες η καποιο λινκ να ψαξω
Η λυση που εχω καταφυγει εγω και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος και απο την αισθηση και απο την αποδοση και απο τη διαρκεια ειναι η εξης:
Σωληνακια φρενων αεροπορικου τυπου (+10cm μακρυτερα αλλα αυτο δεν εχει να κανει με την αποδοση)
Δισκοπλακες Brembo τρυπημενες στον τορνο με πολλες και μικρες τρυπες για ταχυτερη απαγωγη της θερμοτητας
Τακακια Ferodo μαλακη παστα,μια δινει για Jimny μονο αυτη τη μαλακη
Κοστος
Σωληνακια 50 Ευρω
Δισκοπλακες Brembo 80 Ευρω + Τορνος 40 Ευρω
Τακακια Ferodo 35 Ευρω (αντι για 60 που κανουν της Suzuki)
Εργασια 50 Ευρω
Συνολο 255 Ευρω
Πλεονεκτηματα
Καταλαβαινω που και ποσο φρεναρω οποτε δε μπλοκαρουν ευκολα οι τροχοι,το πενταλ ειναι αμεσο σε σχετικα αποτομα φρεναρισματα,
εχει αρκετα μεγαλη διαρκεια γιατι δε ζεσταινονται ευκολα και γι αυτο δε στραβωνουν!
Μειονεκτηματα
Λογικα η μαλακη παστα των Ferodo θα βγαλει πιο λιγα χιλιομετρα απο αυτα της Suzuki αλλα κανουν και τα μισα λεφτα!
Στα φρεναρισματα πανω απο 80km ακουγεται ενα ανεπαισθητο φυσημα απο τις τρυπες στις δισκοπλακες,μικροτερο παντως απο το βουητο των BF Mud!