Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)  (Αναγνώστηκε 14489 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 12:20 »
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί. Μετά θα πρέπει να την τοποθετήσουμε ευθυγραμμίζοντάς την σωστά.
Εχω αφαιρέσει την αντιστρεπτική(λόγω υψους +11cm) αλλά δεν το προτείνω. Παρουσιάζονται έντονες κλίσεις, στις στροφές θέλει προσοχή αλλά το βασικό είναι ότι στην απότομη αποφυγή εμποδίου στην ευθεία...απλά ΔΕΝ θα στρίψει και θα τουμπάρει σίγουρα. Πάνω απο τα 90...είσαι με την ταυτότητα στο στόμα εκτός αν εχουμε κάνει συμβόλαιο ότι δεν θα τύχει τίποτα :o
2. Εχεις κάνει κάποια μετατροπή στην ανάρτηση? Μήπως υπάρχει κάποιο χτύπημα δεξια ή κάτι έχει στραβώσει στον άξονα και τραβάει την αντιστρεπτική δεξιά? Μήπως η ίδια η αντιστρεπτική είναι στραβή απο κατασκευής?
Ισως υπάρχει κάποιο "ελάττωμα" και φέρνει την αντιστρεπτική στην "φυσική" της θέση λίγο πιο δεξιά.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος wolf

  • Jimny
  • Μηνύματα: 441
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 13:18 »
Φίλε wolf, όπως βλέπεις και απο τις απαντήσεις σου έρχεσαι στα λόγια μου για αυτό και έντεχνα πίεσα εσένα να απαντήσεις ενώ θα μπορούσα να το αναλύσω πολύ εύκολα.
Για να μην κάνω συνεχείς και κουραστικές παραθέσεις παλαιότερων post μου , κάνε ένα κόπο και διάβασε το "project: το μουλαράκι του  ταξιδιώτη" ,  την ανάλυση στο ατύχημα μου στο θέμα της ασφάλειας του body lift και απο τα φρέσκα την απάντηση στο "4*4" του μέλους ΣΤΕΛΙΟΣ. Κατόπιν πες μου πόσα ανάλογα μπορείς να βρεις σε αυτό το forum.
Οι απαντήσεις που δίνουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μπορεί να είναι πάντα ολόκληρα κατεβατά καθαρά για λόγους φόρτου εργασίας. Το "δυστυχώς" αναφέρεται στην αστείρευτη διάθεση που υπάρχει σε αυτήν την ΠΑΡΕΑ να βοηθάμε τα καινούργια μέλη, όπως κάποτε βοήθησαν κάποιοι παλαιότεροι στο χώρο εμάς.
Επίσης επειδή αναρωτιέσαι , εύλογα , εαν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο χωρίς αντιστρεπτική , η απάντηση είναι ναι , του geo απο την χαλκίδα .Μπορεί να στο επιβεβαιώσει   ο ίδιος καθώς και να περιγράψει την αρνητική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.

Φίλε filippos_cos , για να μην σε ζαλίζουμε , η αντιστρεπτική ράβδος είναι ΒΑΣΙΚΟ στοιχείο της ανάρτησης σε οποιοδήποτε όχημα. Ο βασικός της ρόλος είναι να μεταφέρει την ροπή στρέψης (θα μπορούσες να την πεις και "ανατροπής" γιατί αυτό τείνει να κάνει στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου) απο την "φορτισμένη" πλευρά του οχήματος στην αφόρτιστη στην διάρκεια μιας στροφής (δηλαδή απλά , σε μια αριστερή στροφή μεταφέρει την ροπή που δημιουργείται απο το δεξιό στο αριστερό αμορτισέρ). Με αυτόν τον τρόπο το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης λειτουργεί συνολικά ως ελαστικό χωρικό πλαίσιο μιας και δεν είναι άκαμπτο. Απο την στιγμή που την καταργείς αλλάζεις ΟΛΗ την γεωμετρία της ανάρτησης του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά όταν χρειαστεί να παραλειφθεί μια ενδεχόμενη μεταφορά βάρους ( σε έναν ελιγμό με κάποια χλμ η σε οποιοδήποτε απότομο φρενάρισμα). Προκαλώ οποιονδήποτε την έχει αφαιρέσει να μας πει εαν μπορεί να μπει φρεναριστός στην είσοδο στροφής.
Η αφαίρεσή της προτείνεται μόνο με κάποιο τέχνασμα (όπως metalaxe) και μόνο για εκτός δρόμου χρήση για να κερδίσει κανείς σε άρθρωση.

Φίλε wolf, παρεξηγήσεις δημιουργούνται όταν κάποιος το επιδιώκει και δεν νομίζω ούτε εσύ όπως και εγώ να έχουμε φανερώσει τέτοιες τάσεις στην internet-ική μας συμβίωση.
Εξάλλου , όποιος έχει ταβέρνα γίνεται αυτόματα φίλος μου , ρώτα το γυαλιστερό κεφάλι- κουμπάρο σου για μένα και θα δεις. Λυπάμαι που δεν θα γνωριστούμε απο κοντά στην κοπή της πίτας μια και εγώ ακόμα πενθώ το jimnaki μου.
Αν κάπου σε ότι έγραψα κατάλαβες ότι έκανα προσωπική επίθεση σε σένα .. σου ζητάω συγνώμη…
Απλά η απάντηση σου ηταν κάπως απότομη και γιαυτο έγραψα ότι έγραψα..
Έχεις δίκιο για αυτά που λες και συμφωνώ μαζι σου , απλά έπρεπε από την αρχή να του αναλύσεις το θεμα…
Έτσι και αλλιώς δεν έχουμε κάτι να μοιράσουμε εδώ μέσα παρά μόνο…….προσωπικές εμπειρίες και γνώμες που ίσως βοηθήσουν κάποιον .  cl cl cl cl cl cl
Και πάλι συγνώμη αν κάπου σε έθιξα
Μη διαπληκτίζεσαι με έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει στο τέλος λόγω εμπειρίας

Αποσυνδεδεμένος Kostis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 13:35 »
Οταν εξεταζουν αυτοκινητα στη Σουηδια κανουνε μια δοκιμη αποκαλουμενη "δοκιμη της αλκης". Με 70 km/h ο οδηγος αποφευγει ενα εμποδιο στο δρομο ενω φρεναρει. Σαν να βρισκοταν στο δρομο μια αλκη ή ενας ταρανδος. Μετα την μανουβρα ο οδηγος επιστρεφει στη σωστη πορεια παλι. Αυτη η δοκιμη εφευρεθηκε τη δεκαετια του '70 και το πρωτο αυτοκινητο που τουμπαρε ηταν της Skoda αναγκάζοντας την εταιρια να εξαφανιστει απο τη σουηδικη αγορα για μερικα χρονια. Το δευτερο ηταν το Α-class της Mercedes το 1997. Το γεγονος ωθησε τη Mercedes να βελτιωσει το πλαισιο της Α-class καθως επισης και να εγκαταστησει καποια ηλεκτρονικα συστηματα ωστε να σταθεροποιησει το αυτοκίνητο. Και τωρα το τριτο αυτοκινητο που τουμπαρει ειναι το Jimny.

Εισοδος με 67 km/h. Ο οδηγος παταει φρενο και στριβει για να αποφυγει τον κωνο.

Ξαναγυρνωντας στην αρχικη του πορεια, κανονικα δεν θα επρεπε να υπαρχει προβλημα. Μερικα αμαξια ομως χανουν προσφυση.
Η αναρτηση του Jimny ηταν πληρως συμπιεσμενη κατα την επαναφορα, πραγμα που προκαλει την ανατροπη.

Το ιπταμενο Jimny...

To αμαξι προσγειωθηκε στους τροχους αλλα κοιταζοντας την αντιθετη κατευθυνση.


Η SUZUKI ξεκινησε ερευνα πανω στο θεμα.

Γιαυτο λοιπον προσεχουμε για να εχουμε
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2007, 13:41 από Kostis »
Αν σ'όλη σου τη ζωή περιμένεις την καταιγίδα, δεν θα χαρείς ποτέ τον ήλιο

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 14:58 »
Υποψιάζομαι για αυτό δεν εισήχθη ποτέ το μοντέλο αυτό στις ΗΠΑ. Θα τους είχαν "σταυρώσει" όπως έγινε όταν άρχισαν να παίρνουν τούμπες τα Σαμουράι.

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 17:20 »
Φίλε wolf, όπως βλέπεις και απο τις απαντήσεις σου έρχεσαι στα λόγια μου για αυτό και έντεχνα πίεσα εσένα να απαντήσεις ενώ θα μπορούσα να το αναλύσω πολύ εύκολα.
Για να μην κάνω συνεχείς και κουραστικές παραθέσεις παλαιότερων post μου , κάνε ένα κόπο και διάβασε το "project: το μουλαράκι του  ταξιδιώτη" ,  την ανάλυση στο ατύχημα μου στο θέμα της ασφάλειας του body lift και απο τα φρέσκα την απάντηση στο "4*4" του μέλους ΣΤΕΛΙΟΣ. Κατόπιν πες μου πόσα ανάλογα μπορείς να βρεις σε αυτό το forum.
Οι απαντήσεις που δίνουμε ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μπορεί να είναι πάντα ολόκληρα κατεβατά καθαρά για λόγους φόρτου εργασίας. Το "δυστυχώς" αναφέρεται στην αστείρευτη διάθεση που υπάρχει σε αυτήν την ΠΑΡΕΑ να βοηθάμε τα καινούργια μέλη, όπως κάποτε βοήθησαν κάποιοι παλαιότεροι στο χώρο εμάς.
Επίσης επειδή αναρωτιέσαι , εύλογα , εαν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο χωρίς αντιστρεπτική , η απάντηση είναι ναι , του geo απο την χαλκίδα .Μπορεί να στο επιβεβαιώσει   ο ίδιος καθώς και να περιγράψει την αρνητική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.

Φίλε filippos_cos , για να μην σε ζαλίζουμε , η αντιστρεπτική ράβδος είναι ΒΑΣΙΚΟ στοιχείο της ανάρτησης σε οποιοδήποτε όχημα. Ο βασικός της ρόλος είναι να μεταφέρει την ροπή στρέψης (θα μπορούσες να την πεις και "ανατροπής" γιατί αυτό τείνει να κάνει στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου) απο την "φορτισμένη" πλευρά του οχήματος στην αφόρτιστη στην διάρκεια μιας στροφής (δηλαδή απλά , σε μια αριστερή στροφή μεταφέρει την ροπή που δημιουργείται απο το δεξιό στο αριστερό αμορτισέρ). Με αυτόν τον τρόπο το μπροστινό σύστημα της ανάρτησης λειτουργεί συνολικά ως ελαστικό χωρικό πλαίσιο μιας και δεν είναι άκαμπτο. Απο την στιγμή που την καταργείς αλλάζεις ΟΛΗ την γεωμετρία της ανάρτησης του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα θα είναι τραγικά όταν χρειαστεί να παραλειφθεί μια ενδεχόμενη μεταφορά βάρους ( σε έναν ελιγμό με κάποια χλμ η σε οποιοδήποτε απότομο φρενάρισμα). Προκαλώ οποιονδήποτε την έχει αφαιρέσει να μας πει εαν μπορεί να μπει φρεναριστός στην είσοδο στροφής.
Η αφαίρεσή της προτείνεται μόνο με κάποιο τέχνασμα (όπως metalaxe) και μόνο για εκτός δρόμου χρήση για να κερδίσει κανείς σε άρθρωση.

Φίλε wolf, παρεξηγήσεις δημιουργούνται όταν κάποιος το επιδιώκει και δεν νομίζω ούτε εσύ όπως και εγώ να έχουμε φανερώσει τέτοιες τάσεις στην internet-ική μας συμβίωση.
Εξάλλου , όποιος έχει ταβέρνα γίνεται αυτόματα φίλος μου , ρώτα το γυαλιστερό κεφάλι- κουμπάρο σου για μένα και θα δεις. Λυπάμαι που δεν θα γνωριστούμε απο κοντά στην κοπή της πίτας μια και εγώ ακόμα πενθώ το jimnaki μου.
Αν κάπου σε ότι έγραψα κατάλαβες ότι έκανα προσωπική επίθεση σε σένα .. σου ζητάω συγνώμη…
Απλά η απάντηση σου ηταν κάπως απότομη και γιαυτο έγραψα ότι έγραψα..
Έχεις δίκιο για αυτά που λες και συμφωνώ μαζι σου , απλά έπρεπε από την αρχή να του αναλύσεις το θεμα…
Έτσι και αλλιώς δεν έχουμε κάτι να μοιράσουμε εδώ μέσα παρά μόνο…….προσωπικές εμπειρίες και γνώμες που ίσως βοηθήσουν κάποιον .  cl cl cl cl cl cl
Και πάλι συγνώμη αν κάπου σε έθιξα






Όλα είναι εντάξει , φίλε! Στο έγραψα και παραπάνω , η απάντηση ήταν λακωνική καθαρά απο έλλειψη χρόνου.
Ειλικρινά θα χαρώ να σε γνωρίσω απο κοντά μιας και διαβάζοντας τα post σου κατά καιρούς καταλαβαίνω ότι είσαι άνθρωπος με πραγματικό χιούμορ και αυτό σπανίζει στις μέρες μας.
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 17:52 »
Υποψιάζομαι για αυτό δεν εισήχθη ποτέ το μοντέλο αυτό στις ΗΠΑ. Θα τους είχαν "σταυρώσει" όπως έγινε όταν άρχισαν να παίρνουν τούμπες τα Σαμουράι.

Αυτό που αναφέρεις για το σαμυ δεν ίσχυσε ποτέ...Υπάρχει στο internetτο πραγματικό video από το συγκεκριμένο τεστ στο οποίο μετά από πάρα πολλές προσπάθειες ΔΕΝ κατάφεραν να τουμπάρουν το μικρό σάμυ και έτσι επειδή "κάποιοι" δεν ήθελαν την εισαγωγή του στην Αμερικάνικη αγορά έκαναν επίτηδες την μανούβρα πολύ απότομα (το οποίο είναι ενάντια στους κανονισμούς του τεστ) με αποτέλεσμα να έχουν σε video την πολυπόθητη τούμπα του σαμυ. Μόλις όμως μαθεύτηκε η απατεωνιά των Αμερικάνων επετράπη κανονικά πλέον η εισαγωγή του μοντέλου της Ιαπωνικής εταιρία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος kranas (x-nikos)

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 715
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 18:37 »
Καλα ρε παιδια αυτο το τεστ ετσι το κανουν !!!!!!!!!!

χωρις μετρα ασφαλειας??? -χωρις κρανος??????-με κοντομανικο?????

ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ ???????
Ας το καλαμπουρίσουμε ρε παιδιά!!!! κάνει καλό!!!!

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 20:47 »
Υποψιάζομαι για αυτό δεν εισήχθη ποτέ το μοντέλο αυτό στις ΗΠΑ. Θα τους είχαν "σταυρώσει" όπως έγινε όταν άρχισαν να παίρνουν τούμπες τα Σαμουράι.

Αυτό που αναφέρεις για το σαμυ δεν ίσχυσε ποτέ...Υπάρχει στο internetτο πραγματικό video από το συγκεκριμένο τεστ στο οποίο μετά από πάρα πολλές προσπάθειες ΔΕΝ κατάφεραν να τουμπάρουν το μικρό σάμυ και έτσι επειδή "κάποιοι" δεν ήθελαν την εισαγωγή του στην Αμερικάνικη αγορά έκαναν επίτηδες την μανούβρα πολύ απότομα (το οποίο είναι ενάντια στους κανονισμούς του τεστ) με αποτέλεσμα να έχουν σε video την πολυπόθητη τούμπα του σαμυ. Μόλις όμως μαθεύτηκε η απατεωνιά των Αμερικάνων επετράπη κανονικά πλέον η εισαγωγή του μοντέλου της Ιαπωνικής εταιρία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

H Consumers Union τούμπαρε το Σαμουράι σε δοκιμή ή "δοκιμή" το 1988. Η Σουζούκι έκανε αγωγή στην Consumers Union το 1996 μετά την απόφαση αμερικανικού δικαστηρίου (το 1995) να επιδικάσει αποζημίωση 90 εκατ δολαρίων σε γυναίκα που έμεινε παράλυτη από τούμπα Σαμουράι. Οι δύο πλευρές έφτασαν σε εξωδικαστικό συμβιβασμό το 2004.

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 00:14 »
 ???
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουάριος 02, 2007, 00:27 »
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί. Μετά θα πρέπει να την τοποθετήσουμε ευθυγραμμίζοντάς την σωστά.
Εχω αφαιρέσει την αντιστρεπτική(λόγω υψους +11cm) αλλά δεν το προτείνω. Παρουσιάζονται έντονες κλίσεις, στις στροφές θέλει προσοχή αλλά το βασικό είναι ότι στην απότομη αποφυγή εμποδίου στην ευθεία...απλά ΔΕΝ θα στρίψει και θα τουμπάρει σίγουρα. Πάνω απο τα 90...είσαι με την ταυτότητα στο στόμα εκτός αν εχουμε κάνει συμβόλαιο ότι δεν θα τύχει τίποτα :o
2. Εχεις κάνει κάποια μετατροπή στην ανάρτηση? Μήπως υπάρχει κάποιο χτύπημα δεξια ή κάτι έχει στραβώσει στον άξονα και τραβάει την αντιστρεπτική δεξιά? Μήπως η ίδια η αντιστρεπτική είναι στραβή απο κατασκευής?
Ισως υπάρχει κάποιο "ελάττωμα" και φέρνει την αντιστρεπτική στην "φυσική" της θέση λίγο πιο δεξιά.
Το έχω χτυπήσει μπροστά αλλά πολύ ελαφρά. Μονό πλαστικά στραβώσανε.
Έχω βάλει το κιτ της oldman +4cm


Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #25 στις: Φεβρουάριος 02, 2007, 11:58 »
1. Δεν αφαιρούμε ποτέ την αντιστρεπτική. Σε περίπτωση που αυξηθεί το ύψος του μπροστινού άξονα θα πρέπει να φτιάξουμε μεταλλικές προσθήκες ώστε να χαμηλώσουμε τα σημεία στήριξης της αντιστρεπτικής στο σασί. Μετά θα πρέπει να την τοποθετήσουμε ευθυγραμμίζοντάς την σωστά.
Εχω αφαιρέσει την αντιστρεπτική(λόγω υψους +11cm) αλλά δεν το προτείνω. Παρουσιάζονται έντονες κλίσεις, στις στροφές θέλει προσοχή αλλά το βασικό είναι ότι στην απότομη αποφυγή εμποδίου στην ευθεία...απλά ΔΕΝ θα στρίψει και θα τουμπάρει σίγουρα. Πάνω απο τα 90...είσαι με την ταυτότητα στο στόμα εκτός αν εχουμε κάνει συμβόλαιο ότι δεν θα τύχει τίποτα :o
2. Εχεις κάνει κάποια μετατροπή στην ανάρτηση? Μήπως υπάρχει κάποιο χτύπημα δεξια ή κάτι έχει στραβώσει στον άξονα και τραβάει την αντιστρεπτική δεξιά? Μήπως η ίδια η αντιστρεπτική είναι στραβή απο κατασκευής?
Ισως υπάρχει κάποιο "ελάττωμα" και φέρνει την αντιστρεπτική στην "φυσική" της θέση λίγο πιο δεξιά.
Το έχω χτυπήσει μπροστά αλλά πολύ ελαφρά. Μονό πλαστικά στραβώσανε.
Έχω βάλει το κιτ της oldman +4cm


Είναι λογικό τότε, εστω και με +4cm ο μπροστινός άξονας έχει ξεκεντραριστεί προς τα δεξιά λίγο, όπως κοιτάς το αυτοκίνητο απο μπροστά. Αυτό το καταλαβαίνεις ώς εξής, όταν ήταν original η ανάρτηση οι μικροί μεταλλικοί-μπάρες σύνδεσμοι με τα ball joints που ενώνουν την αντιστρεπτική με τον άξονα ήταν ακριβώς κάθετα ώς προς τον δρόμο. Τώρα που έχεις + 4cm αυτά κάνουν γωνία προς τα δεξιά. Ουσιαστικά δεν μπορείς να ευθυγραμμίσεις την ζανφόρ,αυτή πρέπει να μένει πάντα στο κέντρο σύμφωνα με τα κόκκινα σημάδια που έχει. Πρέπει να βάλεις ρυθμιζόμενες πανάρ για να κεντράρεις και πάλι τους άξονες.
Η ζανφόρ έχει συγκεκριμένο σχήμα και διαστάσεις και έχει την τάση να "γλυστράει" πίσω στην αρχική της θέση άρα και να την μετακινήσεις δεξιότερα δεν κερδίζεις κάτι εφόσον θα επανέλθει. Πρέπει να διορθώσεις την γεωμετρία της ανάρτησης στο νέο ύψος.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #26 στις: Φεβρουάριος 02, 2007, 15:19 »
Κατανοητό Μιχάλη σε ευχαριστώ.
Τώρα θυμήθηκα ότι δεν το έχω πάει για ευθυγράμμιση μετά τα +4cm.
Καλά είμαι εντελώς γειασου. Στον κόσμο μου οεο. t146 _1087> _b138> >sfir022<


Αποσυνδεδεμένος Agelos_80

  • Jimny
  • Μηνύματα: 231
  • Φύλο: Άντρας
  • Ηγουμενίτσα
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #27 στις: Φεβρουάριος 02, 2007, 17:00 »
Δεν είναι απο την ανάρτηση... Εμένα το έκανε απο μαμα...

Κανονικά θα έπρεπε να έχει ένα στοπ να μην ΄πηγαίνει δεξια αριστερα αλλα... Δεν φταινε τα συνεμπλοκ... Εγώ την μόνη λύση που βρήκα είναι λίγο γράσο μεσα στα συνεμπλοκ και στέκετε στην θέση της... Στο δικό μου πάντα βέβαια...

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουάριος 02, 2007, 17:55 »
Δεν είναι απο την ανάρτηση... Εμένα το έκανε απο μαμα...

Κανονικά θα έπρεπε να έχει ένα στοπ να μην ΄πηγαίνει δεξια αριστερα αλλα... Δεν φταινε τα συνεμπλοκ... Εγώ την μόνη λύση που βρήκα είναι λίγο γράσο μεσα στα συνεμπλοκ και στέκετε στην θέση της... Στο δικό μου πάντα βέβαια...
agele το σκέφτηκα αυτό αλλά υπέθεσα ότι θα γλιστράει περισσότερο.
Δεν ξέρω.
Σκεφτόμουν μήπως υπάρχει καμιά με στοπ που είπες και εσυ.
Εσύ έχεις αλλάξει ελατήρια? 


Αποσυνδεδεμένος jimnyjump

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 258
Απ: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟ (ZAMFOR)
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουάριος 02, 2007, 22:05 »
Σεβομαι την γνωμη ολων σας αλλα το να προτινει κανεις να βγει η αντιστρεπτικη απο το ετσι κι αλλιως ασταθες jimny ειναι αρκετα ανευθυνο.Ισως διαβαζει και καποιος που δεν ξερει πολλα απο 4χ4  a105
Δεν ξέρω πολλά από 4χ4 αλλά την έχω βγάλει ha
βέβαια εσύ δεν κάνεις offroad roc2
me gusta la montana...