Τα αυτοκίνητα που μπορούν να έχουν τετρακίνηση σε ΣΤΕΓΝΗ άσφαλτο (η πιο σωστά σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση) είναι αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό η διαφόρων τύπων συνεκτικό συμπλέκτη. Αυτές οι διατάξεις επιτρέπουν την διαφορά περιστροφής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα και κατά συνέπεια αποφεύγεται το λεγόμενο "κούρδισμα" του συστήματος μετάδοσης του αυτοκινήτου ( δεν δημιουργούνται ροπές στρέψης σε διάφορες διευθύνσεις). Το jimny έχει κιβώτιο μεταφοράς , το οποίο κάθε φορά που επιλέγεις την τετρακίνηση , ουσιαστικά κλειδώνει 50-50 την ροπή μεταξύ εμπρός και πίσω. Αυτός είναι και ο λόγος που η SUZUKI σου γράφει στο manual να μην βάζεις τετρακίνηση σε στεγνό οδόστρωμα , ειδικά εαν χρειάζεται να στρίβεις το τιμόνι ( σε συνθήκες κανονικής οδήγησης δηλαδή).
Αντίθετα , στο επιτρέπει σε τερραίν με μειωμένη πρόσφυση (βρεγμένη άσφαλτο και οπουδήποτε εκτός) καθώς το φαινόμενο εξακολουθεί να υφίσταται αλλά εδώ οι καταπονήσεις που δημιουργούνται είναι πολύ μικρότερες.
Τέλος να σου πω ότι προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει τετρακίνηση με κοντά σε στεγνή άσφαλτο , όταν υπήρξε απόλυτη ανάγκη να τραβήξω ένα τρακαρισμένο toyota carina χωρίς μπροστινό σύστημα για απόσταση περίπου 1.5 χλμ παίρνοντας στροφές και κάνοντας ελιγμούς ανάμεσα σε παρκαρισμένα. Το αυτοκίνητο μου δεν παρουσίασε ποτέ κάποιο πρόβλημα , δεν ξαναπροκάλεσα όμως την τύχη μου. Πάντως , όπως γράφει και ο γιώργος (geo) παραπάνω , εαν χρειαστεί να την χρησιμοποιήσεις , φρόντισε να είναι μόνο σε ευθεία.