Παυλίνα......
Δεν πετάγεσε μέχρι τον Φώτη??( o μηχανικός μας...)
To να πάρεις καινούργια 4ποντα ελατήρια που σου είπε ο gc θα σου αυξήσει τα προβλήματα μιας και τα αμορτισέρ που φοράς είναι για 6άποντα ελατήρια , άρα σε κρέμασμα του τροχού θα σου βγένει το ελατήριο(μετά πρέπει να βάλεις κώνους στα ελατήρια...).
Επίσης και 6άποντα mad να πάρεις πάλι δεν θα είσαι σίγουρη γιατί κούρμπα θα κάνει, και το 6άρι mad δεν ξέρουμε πως δουλεύει με το Μονρόε που είναι για vitara αν θυμάμε καλά(Mad και Monroe +6 δεν έχει δοκιμαστεί απο ότι θυμάμε καλά..), και με τα 6άποντα θα χρειαστείς και άλλες διορθώσεις(δεν γλιτώνεις το κάστερ κορέξιον και τις ρυθμιζόμενες πανάρ, αν θές να κάνεις δουλειά, άλλα σωληνάκια φρένων)
Ο συνδοιασμός που φοράς είναι αρκετά καλός και μαλακός για εκτός, απλά δεν σου εμπνέει ασφάλεια εντός δρόμου...
Γνώμη μου κοίτα τα ελατήρια αν έχουν κάτσι σωστά στις βάσεις...
Κοίτα και τα σωληνάκια των φρένων...και κάποια άλλα πράγματα αν μείνεις στα +6.
Εαν θές να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πάς ή σε mad&OME ή σε ΟΜΕ και ξενοιάζεις...
Βάζεις και μια τετράδα bf mud ή ΑΤ και αυτό είναι όλο
μην φύγεις πάνω απο τους 4 πόντους, μετά θές ακριβή λύση(στυλ baba...)
thnx