θελω να το λιωσω στο off-road!! απλα επειδη θα κανω και καποιες μοναχικες εξορμησεις και επειδη δεν εχω αλλα φραγκα για εργατη απο τωρα γι'αυτο ειπα για το κρικοπαλαγκο που θα ερθει και πιο φτηνα...
Ευθύμη, το κρικοπάλαγκο είναι εκτός απο φθηνότερη λύση, τόσο ογκώδες και βαρύ (αν θελεις να είναι αξιόπιστο), που μόνο προβλήματα θα σου δημιουργήσει στη μεταφορά του...
Πέρα απο την πλάκα που κάνουμε, απ' οτι αντιλαμβάνομαι, δεν έχεις μεγάλη εμπειρία σε εκτός δρόμου καταστάσεις...
Για λόγους που έχουμε εξηγήσει αρκετές φορές, είναι πιό συνετό, να βγαίνεις στις off-road αναζητήσεις σου με παρέα και ακόμη καλύτερα, στην αρχή, με κάποιον περισσότερο έμπειρο...
Το αυτοκίνητό σου, έχει δυνατότητες που δεν φαντάζεσαι... Φρόντισε σιγά-σιγά να το μάθεις σ' αυτά που μπορεί να κάνει απο μόνο του... Οι όποιες λύσεις για παλάγκα και εργάτες, έρχονται μετά... Με σειρά προτεραιότητας, η πρώτη επιλογή, για κίνηση εκτός δρόμου, είναι ένα σετ κατάλληλων ελαστικών. Μετά, ακολουθεί μιά ανάρτηση της επιλογής σου (ανάλογα με το τί θέλεις να κάνεις-και ξέρεις πλέον τί θέλεις).
Αφού ξεπεράσεις και αυτές τις δυνατότητες (που το αμάξι σου μεταμορφώνεται στο χώμα) και θέλεις κι άλλο, έχει σειρά ένα πίσω μπλοκέ και μετά απο αυτό ο εργάτης... Δεν είναι ευχάριστο να κολλάς στη λάσπη κάθε 10 μέτρα και να το βγάζεις (οταν μπορείς) με τον εργάτη... Σκοπός σου είναι να μην κολλάς συχνά...
Μη βιάζεσαι... έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου για να δείς και να μάθεις... κανείς δε γεννήθηκε μαθημένος και κανείς δεν τα έμαθε όλα...
Ξεκίνα να βγαίνεις με κάποιο φίλο (εδώ μέσα μάλιστα, μπορείς να βρείς πολλούς) και μάθε πρώτα το αυτοκίνητο με σύνεση και προσοχή... Είναι κρίμα να το σπάσεις απο άγνοια... το βουνό, κάποιες φορές δεν συγχωρεί λάθη...
Εδώ έχω ένα πρόσφατο παράδειγμα...
Σε λίγο καιρό, θα καταλάβεις μόνος σου τί θα χρειαστείς...