Αποστολέας Θέμα: Ειναι ασφαλες το body lift?????  (Αναγνώστηκε 21949 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 15:22 »
επιδή ξεκινήσαμε για το βόδι, είναι σίγουρο οτι αν τρακάρουμε.... αστα να πάνε... εγώ κανόνισα ήδη να το βγάλω... για την αντιστρεπτική, είναι απαράδεκτο για μενα να κυκλοφορούμε χωρις αυτή σε δρόμο,ακόμα και με 30 χλμ.... δεν μας φταίνε οι άλλοι... και τρίτο, δεν πιστεύω οτι καμια ασφαλιστική θα σε καλύψει με αυτες τις μετατροπες...

ΥΓ με το βοδι πρέπει να μειώνεται και η ακαμψια του αυτοκινήτου... γνώμη μου...

προσωπικά ψάχνομαι για +10 και εχω αποκτίσει ήδη αντιστρεπτική για πίσω που θα απενεργοποιήτε όταν είναι για εκτός...

Και για μενα το βοδι ειναι παντελως αχρηστο δεδομενου οτι με +10cm αναρτηση αν κοψεις λιγο παραπανω τις μυτες των φτερων χωραει ακομα και 205 R16  λαστιχο αναγομωση! Το εχω δει με τα ματια μου! Γλυτωνεις το βοδι,δεν ανεβαζεις το κεντρο βαρους σου,οι λεβιεδες ειναι στο σωστο υψος κι αμα θες να το  επαναφερεις,πιστευω πως με 300 Ευρω που κανει το βοδι βρισκεις 4 μεταχειρισμενα φτερακια και τα αλλαζεις!



Και άμα θες να βάλεις 235/85/16 τι κάνεις το κόβεις όλο? Αυτό που λες δεν ισχύει με το βόδι, ότι σηκώνεις το κέντρο βάρους ψιλά, σε σχέση πάντα με την ανάρτηση γιατί σηκώνεις μόνο την καμπίνα ενώ με την ανάρτηση τα σηκώνεις όλα μοτέρ σασμάν κ.τ.λ δηλαδή σηκώνεις όλο το βάρος του αυτοκινήτου άρα είναι πολύ χειρότερα.  8)

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 16:36 »
Και άμα θες να βάλεις 235/85/16 τι κάνεις το κόβεις όλο? Αυτό που λες δεν ισχύει με το βόδι, ότι σηκώνεις το κέντρο βάρους ψιλά, σε σχέση πάντα με την ανάρτηση γιατί σηκώνεις μόνο την καμπίνα ενώ με την ανάρτηση τα σηκώνεις όλα μοτέρ σασμάν κ.τ.λ δηλαδή σηκώνεις όλο το βάρος του αυτοκινήτου άρα είναι πολύ χειρότερα.  8)
κατι ξερεις εσυ μπαρμπα! 8)
δεν θα βαλεις body-lift ποτεεε  ha ha

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 19:27 »
δεν θα βαλεις body-lift ποτεεε  ha ha
[/quote]


Ποτέ 2’’ μόνο 3’’   ha ha ha  :D

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 19:41 »
μια ισον καμια lol δυο ειναι λιγο 0_213ιντζες ειναι καλα πιστευω roc2 αλλα και παλι βρισκει a105
style is everything

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 20:00 »
επιδή ξεκινήσαμε για το βόδι, είναι σίγουρο οτι αν τρακάρουμε.... αστα να πάνε... εγώ κανόνισα ήδη να το βγάλω... για την αντιστρεπτική, είναι απαράδεκτο για μενα να κυκλοφορούμε χωρις αυτή σε δρόμο,ακόμα και με 30 χλμ.... δεν μας φταίνε οι άλλοι... και τρίτο, δεν πιστεύω οτι καμια ασφαλιστική θα σε καλύψει με αυτες τις μετατροπες...

ΥΓ με το βοδι πρέπει να μειώνεται και η ακαμψια του αυτοκινήτου... γνώμη μου...

προσωπικά ψάχνομαι για +10 και εχω αποκτίσει ήδη αντιστρεπτική για πίσω που θα απενεργοποιήτε όταν είναι για εκτός...

Και για μενα το βοδι ειναι παντελως αχρηστο δεδομενου οτι με +10cm αναρτηση αν κοψεις λιγο παραπανω τις μυτες των φτερων χωραει ακομα και 205 R16  λαστιχο αναγομωση! Το εχω δει με τα ματια μου! Γλυτωνεις το βοδι,δεν ανεβαζεις το κεντρο βαρους σου,οι λεβιεδες ειναι στο σωστο υψος κι αμα θες να το  επαναφερεις,πιστευω πως με 300 Ευρω που κανει το βοδι βρισκεις 4 μεταχειρισμενα φτερακια και τα αλλαζεις!



Και άμα θες να βάλεις 235/85/16 τι κάνεις το κόβεις όλο? Αυτό που λες δεν ισχύει με το βόδι, ότι σηκώνεις το κέντρο βάρους ψιλά, σε σχέση πάντα με την ανάρτηση γιατί σηκώνεις μόνο την καμπίνα ενώ με την ανάρτηση τα σηκώνεις όλα μοτέρ σασμάν κ.τ.λ δηλαδή σηκώνεις όλο το βάρος του αυτοκινήτου άρα είναι πολύ χειρότερα.  8)

Κι αμα θες να βαλεις 325/75/18 παρε Hummer  ha
Ειπαμε οτι χωρανε τα 205 R16 οχι ο,τι νουμερο του βαρεσει του καθενος να βαλει!
Το αυτοκινητο του Vic φοραει 205 R16 μονο με αναρτηση,ρωτηστε τον πως τα χωρεσε,εγω παντως το εχω δει με τα ματια μου!
Savvoul εσενα δε σου χωρανε γιατι εχεις offset -500  ha ha και βρισκουν στο πανω μερος των φτερων

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 20:16 »
και ρε georg πως αλλιώς θα δουλέψει σε πλάγιες?? 0_21 0_21

που να δεις αυτές που φτιάξαμε τώρα... lol lol
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

Αποσυνδεδεμένος groove

  • Jimny
  • Μηνύματα: 105
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 21:14 »
Μην κοιτατε  το αυτοκηνιτο του Μαριου.................
εχει προβλημα..........



ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ!!!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος fanis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 119
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIANS
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 21:24 »
επιδή ξεκινήσαμε για το βόδι, είναι σίγουρο οτι αν τρακάρουμε.... αστα να πάνε... εγώ κανόνισα ήδη να το βγάλω... για την αντιστρεπτική, είναι απαράδεκτο για μενα να κυκλοφορούμε χωρις αυτή σε δρόμο,ακόμα και με 30 χλμ.... δεν μας φταίνε οι άλλοι... και τρίτο, δεν πιστεύω οτι καμια ασφαλιστική θα σε καλύψει με αυτες τις μετατροπες...

ΥΓ με το βοδι πρέπει να μειώνεται και η ακαμψια του αυτοκινήτου... γνώμη μου...

προσωπικά ψάχνομαι για +10 και εχω αποκτίσει ήδη αντιστρεπτική για πίσω που θα απενεργοποιήτε όταν είναι για εκτός...

Και για μενα το βοδι ειναι παντελως αχρηστο δεδομενου οτι με +10cm αναρτηση αν κοψεις λιγο παραπανω τις μυτες των φτερων χωραει ακομα και 205 R16  λαστιχο αναγομωση! Το εχω δει με τα ματια μου! Γλυτωνεις το βοδι,δεν ανεβαζεις το κεντρο βαρους σου,οι λεβιεδες ειναι στο σωστο υψος κι αμα θες να το  επαναφερεις,πιστευω πως με 300 Ευρω που κανει το βοδι βρισκεις 4 μεταχειρισμενα φτερακια και τα αλλαζεις!



Και άμα θες να βάλεις 235/85/16 τι κάνεις το κόβεις όλο? Αυτό που λες δεν ισχύει με το βόδι, ότι σηκώνεις το κέντρο βάρους ψιλά, σε σχέση πάντα με την ανάρτηση γιατί σηκώνεις μόνο την καμπίνα ενώ με την ανάρτηση τα σηκώνεις όλα μοτέρ σασμάν κ.τ.λ δηλαδή σηκώνεις όλο το βάρος του αυτοκινήτου άρα είναι πολύ χειρότερα.  8)

Κι αμα θες να βαλεις 325/75/18 παρε Hummer  ha
Ειπαμε οτι χωρανε τα 205 R16 οχι ο,τι νουμερο του βαρεσει του καθενος να βαλει!
Το αυτοκινητο του Vic φοραει 205 R16 μονο με αναρτηση,ρωτηστε τον πως τα χωρεσε,εγω παντως το εχω δει με τα ματια μου!
Savvoul εσενα δε σου χωρανε γιατι εχεις offset -500  ha ha και βρισκουν στο πανω μερος των φτερων

Από την στιγμή που θα το σηκώσεις 10cm δεν γίνεται να μην αλλάξεις ζάντες με άλλες με offset γιατί στην πρώτη πλάγια κλίση δεν θα προλαβαίνεις να μετράς τις τούμπες. Και πρέπει να αλλάξεις και το caster στο μπροστά διαφορικό σου άρα το διαφορικό έρχεται πιο πίσω άρα αν δεν κόψεις και φτερά δεν τα χωράς με τίποτα. Τώρα εσύ τι βλέπεις δεν ξέρω. Το 325/75/18 το θεωρώ παιδικό οπότε δεν θα το έβαζα .

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 19, 2006, 23:38 »
Ειπαμε οτι χωρανε τα 205 R16 οχι ο,τι νουμερο του βαρεσει του καθενος να βαλει!
Το αυτοκινητο του Vic φοραει 205 R16 μονο με αναρτηση,ρωτηστε τον πως τα χωρεσε,εγω παντως το εχω δει με τα ματια μου!
Savvoul εσενα δε σου χωρανε γιατι εχεις offset -500  ha ha και βρισκουν στο πανω μερος των φτερων
για ρωτα και τον Βικτωρα αν δουλευει η αναρτηση οπως η δικια σου ,πες του και για μια πλαγια κλιση ! ::)
οποτε βαλε μια 6ποντη και το πολυ 215/75 και μην αγχωνεσαι ουτε για βοδια,ουτε για κοψιμο,ουτε για offset!

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 20, 2006, 16:00 »
Δε γνωριζω τι κανει ο Βικτωρας με τις πλευρικες κλισεις,το μονο που ξερω ειναι πως φοραει 205 R16 Colway Chaco σε ζαντα απο Grand Vitara δλδ 0 offset και αποστατες τροχους 30mm!

Τωρα για το πως δουλευει η αναρτηση πιθανον να εχει βαλει μακρυτερα bump stops για να μη μπαινει πολυ μεσα ο τροχος και σπασει το φτερο αλλα με τοσο μεγαλυτερο τροχο αντι να πεφτει μεσα στα κενα του δρομου,περναει απο πανω!

Δεν ξερω αν αντισταθμιζεται πληρως η μικροτερη διαδρομη της αναρτησης απο το μεγαλυτερο λαστιχο αλλα σιγουρα τη βοηθαει!

Επισης πιστευω πως ο τελικος σκοπος δλδ η υπερβαση του εμποδιου επιτυγχανεται μαλλον  καλυτερα κι ας χανει λιγο απο τις διαδρομες της αναρτησης!

Οποιος ξερει κατι παραπανω ας μας πει τη γνωμη του για να μαθαινουμε κι εμεις!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 14:56 »
Tέλικά στο βοδυ λιφτ μετράει το μήκος ε??
Oσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο? lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 15:25 »
Δε γνωριζω τι κανει ο Βικτωρας με τις πλευρικες κλισεις,το μονο που ξερω ειναι πως φοραει 205 R16 Colway Chaco σε ζαντα απο Grand Vitara δλδ 0 offset και αποστατες τροχους 30mm!

Τωρα για το πως δουλευει η αναρτηση πιθανον να εχει βαλει μακρυτερα bump stops για να μη μπαινει πολυ μεσα ο τροχος και σπασει το φτερο αλλα με τοσο μεγαλυτερο τροχο αντι να πεφτει μεσα στα κενα του δρομου,περναει απο πανω!

Δεν ξερω αν αντισταθμιζεται πληρως η μικροτερη διαδρομη της αναρτησης απο το μεγαλυτερο λαστιχο αλλα σιγουρα τη βοηθαει!

Επισης πιστευω πως ο τελικος σκοπος δλδ η υπερβαση του εμποδιου επιτυγχανεται μαλλον  καλυτερα κι ας χανει λιγο απο τις διαδρομες της αναρτησης!

Οποιος ξερει κατι παραπανω ας μας πει τη γνωμη του για να μαθαινουμε κι εμεις!
Σωστα,αλλα γιατι να σηκωσεις 10ποντους το αμαξι + 8(διαμετρο)απο λαστιχο ???οπως ειπε και ο Φανης
Από την στιγμή που θα το σηκώσεις 10cm δεν γίνεται να μην αλλάξεις ζάντες με άλλες με offset γιατί στην πρώτη πλάγια κλίση δεν θα προλαβαίνεις να μετράς τις τούμπες.
και ειναι και αναλογα τα εμποδια  87 roc2

Πριν 2-3χρονια με 10ποντα γιμνι και 205R16 τρεχανε σε αγωνες!  ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2006, 15:28 από bilias_jr »

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 15:40 »
Δε γνωριζω τι κανει ο Βικτωρας με τις πλευρικες κλισεις,το μονο που ξερω ειναι πως φοραει 205 R16 Colway Chaco σε ζαντα απο Grand Vitara δλδ 0 offset και αποστατες τροχους 30mm!

Τωρα για το πως δουλευει η αναρτηση πιθανον να εχει βαλει μακρυτερα bump stops για να μη μπαινει πολυ μεσα ο τροχος και σπασει το φτερο αλλα με τοσο μεγαλυτερο τροχο αντι να πεφτει μεσα στα κενα του δρομου,περναει απο πανω!

Δεν ξερω αν αντισταθμιζεται πληρως η μικροτερη διαδρομη της αναρτησης απο το μεγαλυτερο λαστιχο αλλα σιγουρα τη βοηθαει!

Επισης πιστευω πως ο τελικος σκοπος δλδ η υπερβαση του εμποδιου επιτυγχανεται μαλλον  καλυτερα κι ας χανει λιγο απο τις διαδρομες της αναρτησης!

Οποιος ξερει κατι παραπανω ας μας πει τη γνωμη του για να μαθαινουμε κι εμεις!
Σωστα,αλλα γιατι να σηκωσεις 10ποντους το αμαξι + 8(διαμετρο)απο λαστιχο ???οπως ειπε και ο Φανης
Από την στιγμή που θα το σηκώσεις 10cm δεν γίνεται να μην αλλάξεις ζάντες με άλλες με offset γιατί στην πρώτη πλάγια κλίση δεν θα προλαβαίνεις να μετράς τις τούμπες.
και ειναι και αναλογα τα εμποδια  87 roc2

Πριν 2-3χρονια με 10ποντα γιμνι και 205R16 τρεχανε σε αγωνες!  ::)

Το σηκωνεις +10 ποντους απο αναρτηση και 5 ποντους απο λαστιχα για να περνας πιο ευκολα τα μεγαλα και ανηφορικα εμποδια!
Τις κοτρωνες στον ανηφορο σε απλα ελληνικα,εκει πιστευω πως υστερει το 215/75 γιατι σε τετοια σημεια δε βοηθαει και πολυ η αναρτηση!

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 15:43 »
εγω πιστευω οτι 6ποντο και με 215/75 το αμαξι παει παντου απο κει και περα barbarians! roc2

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Ειναι ασφαλες το body lift?????
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 21, 2006, 15:55 »
εγω πιστευω οτι 6ποντο και με 215/75 το αμαξι παει παντου απο κει και περα barbarians! roc2

Κι εγω αυτο ηθελα να κανω αλλα στους 6ποντους δε μπαινουν τα ΟΜΕ που φοραω! Ειναι πολυ μακρια,ξεκουμπωνουν τα ελατηρια και παει τσαμπα το κρεμασμα γιατι δεν εχεις προσφυση!

Μπορουσα να βαλω τα ΟΜΕ του Jimny αλλα ειναι πιο κοντα,πιο μικρα,πιο μαλακα,πιο φτηνα και χαλανε και γρηγορα!

Οποτε ηταν μονοδρομος οι 5ποντες προσθηκες για να εχει δυναμη το ελατηριο οταν πιεζει τον αξονα κατω στα κρεμασματα!

Και πραγματικα το εχω εκτιμησει γιατι και σχεδον τερμα κρεμασμενος ο τροχος εχει αρκετη προσφυση για να κινηθει το αυτοκινητο!

Εχω δει Jimny να φοραει Mad +4cm και Monroe για +6cm τα γνωστα Vitara-Hilux!
Μολις κρεμαγε λιγο παραπανω ο αξονας,λογω του μακρυτερου αμορτισερ,σπινιαριζε ανελεητα κι εμενε στον τοπο!