Αυτό που λογικά αλλάζει είναι η δύναμη απο την ροπή λόγω της παραπάνω απόστασης απο το σασί, άρα στο σασί πλέον ασκείτε μεγαλύτερη δύναμη με τάση να το αποκολήσει απο το αμάξωμα.
Κάτι παρόμοιο ισχύει με τους αποστάτες που τοποθετούμε κάτω απο τους κατανεμητές στα πίσω φρένα όταν κανουμε λίφτ απο ανάρτηση
Στην παθητική ασφάλεια έχουν επιπτώσεις όλα τα καλούδια...
Lift, προφυλακτήρες , μεγαλύτερα ελαστικά, έξτρα βάρος, εργάτες, κτλ κτλ κτλ
Μιας και είχα μια συζήτηση με τον ασφαλιστή μου, μιας και για να μου ασφαλίση ένα τουτου με σιδερένιο bullbar 70 κιλών μπροστά ζήταγε τα άντερα του , οι ασφαλιστικές δεν καλύπτουν καμιά μετατροπή, η οποία δεν είναι δηλωμένη και εγκεκριμένη(πρέπει να δηλώνεται και ο κοτσαδόρος, ο οποίος παρεπιπτώντος και αυτός μετατρέπει την παθητική ασφάλεια..)
Το καλύτερο είναι να μην σου τύχει το κακό...