Αποστολέας Θέμα: Superchargers  (Αναγνώστηκε 7677 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Superchargers
« στις: Δεκέμβριος 12, 2006, 22:11 »

Αποσυνδεδεμένος bilias_jr

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1680
  • Φύλο: Άντρας
  • BARBARIAN
Απ: Superchargers
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 13, 2006, 00:41 »
Βαγγελη (και θειο) θα μπορουσατε να μας πειτε περισσοτερες τεχνικες οδηγιες??
Τοποθετηση,υλικα,χρησιμοτητα,+- κτλ! :)

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Superchargers
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 13, 2006, 11:30 »
Βαγγελη (και θειο) θα μπορουσατε να μας πειτε περισσοτερες τεχνικες οδηγιες??
Τοποθετηση,υλικα,χρησιμοτητα,+- κτλ! :)

Ως προς την τοποθέτηση δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους πληροφορίες ζητάτε , υλικά .. όπως θα είδατε στο site μας ο κομπρέσσορας είναι rotrex , χρησιμότητα..περισσότερη δύναμη και ροπή , τί άλλο ??

Αποσυνδεδεμένος achariz

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 66
Απ: Superchargers
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 13, 2006, 12:03 »
Και το κόστος εγκατάστασης;

Τι γίνεται και με την κατανάλωση;

 ??? ??? ???

Πάντως είναι ποοολύ ενδιαφέρον.  cl cl cl cl

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Superchargers
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 13, 2006, 12:36 »
Όπως έχω ξαναπεί στο παρελθόν δεν θα ήθελα να αναφέρω τιμές στα forum .
Πληροφορίες σχετικά μόνο στο 210 3477378 ή info@xtreme4x4.gr .
Η κατανάλωση φυσικά αυξάνεται , δεν είναι δυνατόν να αυξάνεις την ιπποδύναμη χωρίς να αυξήσεις και την κατανάλωση , δεν είναι όμως τραγική η αύξηση , χονδρικά θα μπορούσα να πώ 1.5 με 2 λίτρα / 100χλμ .

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Superchargers
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 14, 2006, 16:02 »
Επειδη ειναι ενδιφερον το θεμα, θελω να ρωτησω κι εγω καποια πραγματα.
Το επιπλεον καυσιμο που χρειαζεται, οδηγειται απο extra εγκεφαλακι και 1 extra μπεκ? Χρειαζεται αλαγες σε αντλια βενζινης κτλ? Χρειαζεται καινουργια εισαγωγη? Κι αν ναι περιλαμβανεται στο πακετο? Σε τι πιεση δουλευει?
Αυτα.

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Superchargers
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 14, 2006, 16:18 »
Δουλεύει 0,35 και μπαίνει εξτρα μπεκ και εγκεφαλάκι , η αντλία αντέχει διότι λειτουργεί μόνο οτα κάνει boost και όχι συνεχώς .

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Superchargers
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 14, 2006, 18:51 »
Δουλεύει 0,35 και μπαίνει εξτρα μπεκ και εγκεφαλάκι , η αντλία αντέχει διότι λειτουργεί μόνο οτα κάνει boost και όχι συνεχώς .


Πάνω από πόσες στροφές κάνει boost? Αυτόματα ή μετά από επιλογή του οδηγού? Πόσα άλογα ανέβηκε η υποδύναμη της μηχανής και πόσα στον τροχό? Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Superchargers
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 10:15 »
Ξεκινάει απο τις 1800 περίπου να γίνεται αισθητό , η δυναμομέτρηση είναι στον κινητήρα 142hp/6600rpm .Στον τροχό δυστυχώς δεν έχω στοιχεία αυτή τη στιγμή .
Η λειτουργία του κομπρέσσορα όπως και του turbo δεν γίνεται απο τον οδηγό .

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Superchargers
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 12:02 »
Λογικά Βαγγέλη εφόσον η πίεση υπερπλήρωσης είναι χαμηλή 0.35 δεν θα χρειάζεται φλάντζα για πτώση συμπίεσης. Επίσης αν η θερμοκρασία στην εισαγωγή αν δεν ξεπερνά τους 70 - 80C για λίγο μάλλον δεν χρειάζεται και η προσθήκη Intercooler. Το εγκεφαλάκι είναι κάτι σαν το MF2 ? 

http://www.aquamist.co.uk/cp/mf2/mf2.html Θυμάμαι το είχα προσαρμόσει στο Punto GT με πολύ καλά αποτελέσματα.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Superchargers
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 12:13 »
Είναι κάτι σαν και αυτό . Όντως με τόσο χαμηλή πίεση δεν χρειάζονται αλλαγές στον κινητήρα , σκέψου οτι στο Jimny είναι πολύ δύσκολο να μπει intercooler λόγω περιορισμένου χώρου . Η μόνη λύση που έχουμε βρεί αν κάποιος θελήσει να βάλει είναι επάνω απο την κεφαλή με εισαγωγή στο καπώ .

Αποσυνδεδεμένος Georg

  • Jimny
  • Μηνύματα: 187
  • Φύλο: Άντρας
  • vvt
Απ: Superchargers
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 17:10 »
Είναι κάτι σαν και αυτό . Όντως με τόσο χαμηλή πίεση δεν χρειάζονται αλλαγές στον κινητήρα , σκέψου οτι στο Jimny είναι πολύ δύσκολο να μπει intercooler λόγω περιορισμένου χώρου . Η μόνη λύση που έχουμε βρεί αν κάποιος θελήσει να βάλει είναι επάνω απο την κεφαλή με εισαγωγή στο καπώ .

Απ'οσο γνωριζω κανενα τουρμπατο/κομπρεσσορατο αυτοκινητο δε μπορει να δουλεψει αξιοπιστα στην Ελλαδα χωρις intercooler!
Οι θερμοκρασιες που αναπτυσσονται ειδικα το καλοκαιρι ειναι απαγορευτικες!
Ακομα και projects γνωστων οικων που τουρμπιζαν αυτοκινητα στην Ελλαδα για λογαριασμο των αντιπροσωπειων ειχαν φαει τα μουτρα τους επειδη δεν ειχαν βαλει intercooler!
Το μονο που σωζει την κατασταση ειναι πως το Jimny δεν αυτοκινητο για πολλα ζορια αλλα καλο θα ηταν να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο!


Αληθεια τι εγγυηση δινεις για τα εξαρτημα και για την τοποθετηση?

Αποσυνδεδεμένος xtreme 4x4

  • Jimny
  • Μηνύματα: 74
Απ: Superchargers
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 17:31 »
Απο το site μας ...

Νιώσε την απόλυτη δύναμη και τη ροπή που σου δίνει ένας supercharger!!!
Δώσε στο όχημά σου την ανάσα που ζητά!!!!

Η δύναμη και η ροπή ενός οχήματος είναι τα κύρια στοιχεία, που σε μία δύσκολη στιγμή, θα το βοηθήσουν να ανταπεξέλθει ικανοποιητικά και να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο! Ειδικά στην εκτός δρόμου οδήγηση, η ροπή και η δύναμη του κινητήρα είναι αυτό που όλοι χρειαζόμαστε και αναζητάμε κάθε στιγμή!

Τώρα η Xtreme4x4 σας δίνουμε τη δυνατότητα να αυξήσετε τη δύναμη και τη ροπή του οχήματός σας, τοποθετώντας έναν supercharger (κομπρέσσορας). Όπως γίνεται και στα πολύ ακριβά οχήματα, ο κομπρέσσορας, χωρίς φυσικά να βλάπτει την λειτουργία του κινητήρα, απογειώνει την ιπποδύναμη του οχήματός σας, δίνοντάς του την ανάσα που ζητά να πάρει, κάθε φορά που πρέπει να περάσει ένα εμπόδιο!

Το αποτέλεσμα του supercharger είναι αναμφισβήτητο και εγγυημένο! Μετά από κάθε προσθήκη, κάνουμε δυναμομέτρηση του κινητήρα σε ανεξάρτητο φορέα, την οποία παίρνετε και γρπτά. Ο κομπρέσσορας που τοποθετούμε εμείς έχει δύο χρόνια γραπτή εγγύηση λειτουργίας, ενώ, αν κάποια στιγμή αλλάξετε αυτοκίνητο, μπορούμε να τον βγάλουμε και να τον τοποθετήσουμε στο καινούργιο!!!

Οι κομπρέσσορες που σας τοποθετούμε έχουν 3 χρόνια εγγύηση!!!


Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Superchargers
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 15, 2006, 23:31 »
Καλησπέρα και απο εμένα!! Ο κομπρέσσορασ έχει 3 χρόνια εγγύηση! Το μοτέρ είναι σίγουρο οτι θα αντέξει;
Τι γίνεται με την κίνηση; Τα ημιαξόνια θα αντέξουν όλη αυτή την δύναμη!
Ρωτάω γιατι είναι πολλά τα επιπλέον άλογα!! Ευχαριστώ!!

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: Superchargers
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 16, 2006, 00:01 »
Φαντάζομαι Γιάννη ότι για αυτά που ζητάς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί κανείς. Έχουμε εδώ κάποιους που τα ημιαξόνια τα σπάνε για πλάκα και χωρίς κομπρέσορες. Φαντάζομαι θα χρειάζεται γενικότερη βελτίωση του αυτοκινήτου πράγμα που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει. Δεν είναι για κόντρες αν κατάλαβα καλά, αλλά για ροπή σε off road καταστάσεις.