Παληκάρια, σας βλέπω να ρωτάτε συνέχεια για εγγυήσεις και αξιοπιστία, σε μετατροπές και modifications, που κάνουμε, δοκιμάζοντας να φτιάξουμε τα αμάξια μας καλύτερα...
Οπως έχω ξαναπεί, όποιος θέλει την απόλυτη αξιοπιστία και εγγύηση, αφήνει το αμάξι όπως το αγόρασε και το πηγαίνει στην ώρα του, να κάνει service, στο συνεργείο της αντιπροσωπείας (Χωρίς να είμαι απαραίτητα σύμφωνος με το παραπάνω...).
Κάθε είδους μετατροπή-αλλαγή των προδιαγραφών του κατασκευαστή, απο τη μικρότερη εως τη μεγαλύτερη, προσβάλει αυτόματα τους όρους εγγύησης και υποχρεώσεων, του κατασκευαστή. Γνωρίζω οτι υπάρχουν αντιπροσωπείες που δεν αναγνωρίζουν ούτε την τοποθέτηση ηχητικού συστήματος, αν δεν έχει γίνει στο δικό τους συνεργείο... (και αυτόματα απαλλάσουν εαυτόν απο τα όποια ηλεκτρικά προβλήματα του αυτοκινήτου).
Στην ανάγκη να βελτιώσουμε το αυτοκίνητό μας ...ψαχνόμαστε. Το αποτέλεσμα των ενεργειών μας, είναι καλό ή κακό, κατ' εκτίμηση και μόνο του ιδιοκτήτη... (κάποια μετατροπή πχ. στην ανάρτηση τη δική μου, μπορεί να μη βρεί σύμφωνους κάποιους άλλους. Αυτό που είναι καλό κατά τη δική μου γνώμη, μπορεί να είναι κακό και επικίνδυνο για κάποιον άλλον).
Πολλές φορές, όπως έχουμε δεί, βελτιώνουμε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας στο χώμα, χάνοντας όμως την συμπεριφορά του στην άσφαλτο.
Είναι αδύνατον σε όλα να κερδίζεις... Πάντα, για να κερδίσεις κάτι, κάπου χάνεις...
Ολες οι μετατροπές που κάνουμε, είναι λύσεις, που ΔΕΝ έχουν φτιαχτεί για το δικό μας αυτοκίνητο (απο τον επίσημο κατασκευαστή), συνεπώς, για οτιδήποτε αλλάζουμε, παίρνουμε και τα ρίσκα μας.
Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που κάποιοι κατασκευαστές, έχουν εξελίξει κάποιο κιτ βελτίωσης, που σου πουλάνε ξεχωριστά (και συνήθως πολύ ακριβά) και το καλύπτουν και με εγγύηση.... Στη δική μας περίπτωση ...δυστυχώς τίποτα.
Γι' αυτό λέμε σε όλους, να κατασταλάξουν τί θέλουν να κάνουν με το αυτοκίνητό τους και μετά να προχωρήσουν σε μία ή περισσότερες μετατροπές.
Στην προκειμένη περίπτωση, η συγκεκριμένη προσθήκη, δίνει περίπου 73% περισσότερη δύναμη στον κινητήρα....
Οπου και να ρωτήσετε, το ποσοστό φαντάζει εξωπραγματικό....
Το γεγονός και μόνο πως κατάφερε να μείνει το αυτοκίνητο ζωντανό... στα χέρια του θείου Nicksi, (που δε μου έχει δείξει οτι το ...προσέχει και ιδιαίτερα) εγώ το θεωρώ άθλο... Αρα και αξιόπιστος ο ...κομπρέσορας ΚΑΙ υπόδειγμα αξιοπιστίας το jimny και ο κινητήρας του.